یک‌شنبه 8 مهر 1403

همکاری دانشکده‌های مدیریت، علم و فناوری و مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر برای تقاضا محور نمودن پایان نامه‌ها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
همکاری دانشکده‌های مدیریت، علم و فناوری و مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر برای تقاضا محور نمودن پایان نامه‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری گفت: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این جمع حاضر برای ایجاد همکاری‌های سازنده و پیشرفت رو به جلو گرد هم آیند. وی ضمن قدردانی از حامیان برگزاری این نشست افزود: امروزه در دنیا آموزش‌ها، پژوهش محور و پژوهش‌ها مساله محور هستند. باید تلاش کرد تا از تجارب بین المللی استفاده و خارج از نگاه‌های سنتی و بروکراتیک،...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری گفت: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این جمع حاضر برای ایجاد همکاری‌های سازنده و پیشرفت رو به جلو گرد هم آیند.

وی ضمن قدردانی از حامیان برگزاری این نشست افزود: امروزه در دنیا آموزش‌ها، پژوهش محور و پژوهش‌ها مساله محور هستند. باید تلاش کرد تا از تجارب بین المللی استفاده و خارج از نگاه‌های سنتی و بروکراتیک، به سمت دانشگاه‌های نوآور و کارآفرین حرکت کرد.

وی همچنین حمایت از نسل‌های آینده کشور را گامی اساسی و مهم ذکر کرد و تاکید نمود: برگزاری این نشست با هدف فراهم آوردن زمینه ظهور و رشد استعداد‌های نسل‌های آینده کشور و همچنین ایجاد امید و انگیزه با رویکرد خیرخواهانه برای نسل جوان است.

رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری همچنین همکاری دو دانشکده مدیریت و مهندسی معدن را آغازی برای همکاری‌های دوجانبه ذکر کرد.

دکتر داود ملاداوودی رئیس دانشکده مهندسی معدن نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این نشست، اعلام کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظرفیت بالایی برای رفع مشکلات صنعت دارد. وی همچنین همکاری تنگاتنگ دانشگاه و صنعت را برای شکوفایی بخش معدن کشور یک امر ضروری دانست و تاکید کرد: چنین همکاری‌هایی بین دانشکده‌های مختلف دانشگاه می‌تواند یک اقدام سازنده برای مسیر‌های پیشرو باشد.

در این نشست همچنین مهندس بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، برگزاری این نشست را مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و از دانشکده مدیریت برای برگزاری این نشست قدردانی کرد.

وی گفت: برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی طیف گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریت (مانند نوآوری، انتقال فناوری، اقتصاد، منابع انسانی، بازاریابی و...) و همچنین بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج و فرآوری در حوزه معدن و صنایع معدنی را می‌توان با مساعدت شرکت‌های معدنی مورد حمایت قرار داد و ورود افراد مستعد دانشگاهی به بخش معدن را تسهیل و تسریع کرد.

سخنرانی مدیران عامل برخی شرکت‌های معدنی و برگزاری پنل‌های پرسش و پاسخی بین دانشجویان، اساتید و صاحبان معادن از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

این نشست با حضور و همکاری اساتید دانشکده‌های مدیریت و مهندسی معدن، رئیس و هیات مدیره خانه معدن ایران، مدیران عامل شرکت‌های معدنی، مدیر کل وزارت صمت و رئیس مرکز ایمینو و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزارشد.