سه‌شنبه 17 مهر 1403

هم دیویس هم آرنولد، با استقبال ویژه کارلتو / برنامه بزرگ رئال: دو بازیکن بزرگ در یک پنجره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هم دیویس هم آرنولد، با استقبال ویژه کارلتو / برنامه بزرگ رئال: دو بازیکن بزرگ در یک پنجره

رئال مادرید قصد دارد آلفونسو دیویس و ترنت الکساندر آرنولد را با هم به خدمت بگیرد و کارلو آنچلوتی از این ایده، به‌خصوص جذب مدافع لیورپول، استقبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آرنولد 26 ساله که بیش از 300 بازی با پیراهن لیورپول انجام داده است، در 30 ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و اگر تا ژانویه تمدید نکند، ممکن است همه چیز برای این بازیکن انگلیسی تغییر کند.

مدیران و کادرفنی رئال مادرید از قبل از مصدومیت کارواخال به این نتیجه رسیده بودند که پست مدافع راست باید در آینده نزدیک تقویت شود.

در هفته‌های اخیر، مدیریت ورزشی باشگاه به بررسی نام‌های مختلفی پرداخته بود، اما یکی از این نام‌ها به دلیل وضعیت قراردادش برجسته‌تر بود: ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول. این بازیکن که قراردادش در 30 ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، به دلیل وضعیت قراردادش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی از جذب آرنولد خوشحال خواهد شد و همین می‌تواند اشتیاق بازیکن را برای پیوستن به باشگاه مادریدی بیشتر کند

تاکتیک رئال مادرید انتظار تا ژانویه و سپس ورود قانونی به مذاکرات در شش ماه پایانی قرارداد بازیکن است. در روزهای اخیر، صحبت‌های بیشتری درباره الکساندر آرنولد نسبت به دیویس به میان آمده است، اما همه چیز به عدم تمدید قرارداد این بازیکنان و تطبیق حقوق آنها با مقیاس حقوقی رئال مادرید بستگی دارد. در حال حاضر یک چیز مشخص است. رئال مادرید در تابستان آینده دیویس و آرنولد را می‌خواهد و در زمستان برای مذاکره با آنها اقداماتی انجام خواهد داد.

هم دیویس هم آرنولد، با استقبال ویژه کارلتو / برنامه بزرگ رئال: دو بازیکن بزرگ در یک پنجره 2