یک‌شنبه 1 مهر 1403

هم گاوی را می‌خواهند هم دی‌یونگ / پی‌اس‌جی حرص امباپه را سر بارسا خالی می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هم گاوی را می‌خواهند هم دی‌یونگ / پی‌اس‌جی حرص امباپه را سر بارسا خالی می‌کند!

موندو دپورتیوو می‌گوید پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه دو ستاره بارسا را هدف گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی به مدیران بارسا هشدار داد به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن حالا که از جدایی کیلیان امباپه مطمئن شده قصد دارد برای جذب دو ستاره از بارسلونا تلاش کند.

در این گزارش اشاره شده که پی‌اس‌جی به خصوص برای به خدمت گرفتن فرانکی دی‌یونگ مصر است. پاریسی‌ها در تابستان 2019 به دنبال این هافبک هلندی بودند ولی بارسا موفق‌تر ظاهر شد. پی‌اس‌جی از همان زمان مترصد فرصتی است تا دی‌یونگ را جذب کرده و انتقامش را از بارسلونا بگیرد.

موندو می‌گوید چندین رسانه مطرح فرانسوی در ساعتهای گذشته از گاوی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مد نظر پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی امباپه یاد کرده‌اند. این روزنامه مدعی است از منابع خود دریافته که نه تنها گاوی بلکه دی‌یونگ هم در لیست گزینه‌های اصلی پاریسی‌ها قرار دارد.

این در حالی است که بارسلونا برای واگذاری دی‌یونگ بی‌میل نیست و رابطه دو طرف شرایط خوبی ندارد. بارسلونا سه هفته پیش برای تمدید قرارداد دی‌یونگ به او پیشنهادی داد که ستاره هلندی هنوز پاسخی به آن نداده است. بارسا به او گفته بود برای باقی ماندن در بارسا باید با کاهش قابل توجه دستمزدش موافقت کند. بارسلونا حاضر است او را با پیشنهادی 100 میلیون یورویی واگذار کند و این مبلغی نیست که پاری سن ژرمن را نگران کند.

هم گاوی را می‌خواهند هم دی‌یونگ / پی‌اس‌جی حرص امباپه را سر بارسا خالی می‌کند! 2
هم گاوی را می‌خواهند هم دی‌یونگ / پی‌اس‌جی حرص امباپه را سر بارسا خالی می‌کند! 3