جمعه 30 شهریور 1403

هواداران از روز اول دوستش نداشتند / جنجال لباس سیتی: داور را با برناردو اشتباه گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هواداران از روز اول دوستش نداشتند / جنجال لباس سیتی: داور را با برناردو اشتباه گرفت!

مانوئل آکانجی می‌گوید دیشب به دلیل رنگ لباس منچسترسیتی به اشتباه به کمک‌داور دیدار سیتی و اینتر پاس داده است.

به گزارش "ورزش سه"، رنگ لباس دیشب منچسترسیتی در دیدار خانگی مقابل اینتر در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا جنجالی شده است. هواداران سیتی به هیچ وجه از این لباس راضی نیستند.

اما انتقادها تنها به هواداران و رسانه‌ها خلاصه نمی‌شود. مانوئل آکانجی هم از رنگ لباس منچسترسیتی رضایت ندارد. او حتی اعتراف کرد که در یک صحنه به دلیل شباهت رنگ لباس سیتی با لباسهای داوران به کمک‌داور مسابقه پاس داده است.

آکانجی به صحنه‌ای اشاره داشت که در زمین اینتر توپ را گرفت یک نیم‌چرخ زد و به شکلی عجیب توپ را از خط طولی کنار زمین بیرون زد. او گفت که کمک‌داور را با هم‌تیمی‌اش برناردو سیلوا اشتباه گرفته است.

ستاره منچسترسیتی گفت:" بله در آن صحنه اشتباه کردم و راستش را بخواهید کمک‌داور را با برناردو سیلوا اشتباه گرفتم. فکر کردم برناردو روی خط وایساده و خواستم توپ را به او بدهم".

پیراهنی که سیتی دیشب به تن کرده بود پیراهن دوم این تیم است. هواداران از اولین روز معرفی این پیراهن توسط پوما از طرح و رنگ آن راضی نبودند. در این طراحی پوما از رنگ سنتی باشگاه، آبی آسمانی، در سرآستینها و یقه استفاده شده و جلو و پشت پیراهن به رنگ زرد است.

هواداران از روز اول دوستش نداشتند / جنجال لباس سیتی: داور را با برناردو اشتباه گرفت! 2