شنبه 7 مهر 1403

هواداران فقط سرخ و سفید را می‌خواهند / اعتراض به بایرن: دست‌درازی به رنگ باشگاه ممنوع!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هواداران فقط سرخ و سفید را می‌خواهند / اعتراض به بایرن: دست‌درازی به رنگ باشگاه ممنوع!

هواداران بایرن مونیخ در دیدار حساس این تیم مقابل لورکوزن به شدت به طرح پیراهن باشگاه اعتراض کردند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز لحظاتی پیش از شروع دیدار بایرن مونیخ و بایر لورکوزن و در جریان نیمه اول این مسابقه ورزشاه آلیانز آره‌نا شاهد اعتراض خاص هواداران باواریایی به مدیران باشگاه بود.

هواداران بایرن مونیخ یک پیراهن کلاسیک باشگاه‌شان در ابعاد عظیم را روی سکوها بلند کردند که روی آن اعتراض‌شان نوشته شده بود:" دست‌درازی به رنگهای باشگاه ممنوع".

اشاره این هواداران به پاراگراف اول از اساس‌نامه باشگاه بایرن مونیخ است:" اسم باشگاه ما باشگاه فوتبال بایرن مونیخ است. دفتر ثبت‌شده آن در شهر مونیخ قرار دارد. رنگهای باشگاه قرمز و سفید است و خواهد بود".

اولتراهای بایرن در گذشته هم بارها به طرح‌های پیراهن باشگاه اعتراض داشته و می‌گفتند بایرن مونیخ همیشه باید با پیراهن‌هایی به رنگ سنتی و تاریخی باشگاه به میدان برود. آنها بارها با مدیران باشگاه جلساتی برگزار کردند ولی همچنان از اینکه به این درخواست آنها بی‌توجهی می‌شود عصبانی هستند.

در فصل جدید بایرن مونیخ با پیراهنی به رنگ سرخ و سیاه وارد زمین می‌شود و حتی در دیدار مقابل لورکوزن با رنگی خاص که سایه‌ای از خاکستری است به زمین رفتند. آنها در جریان جشن اکتبرفست قرار است در بازی‌های خانگی با این طرح ویژه که توسط آدیداس تولید شده به میدان بروند.