شنبه 31 شهریور 1403

هواداران ناپولی، تورین را به آتش کشیدند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هواداران ناپولی، تورین را به آتش کشیدند (عکس)

هواداران ناپولی که از باخت سنگین تیم‌شان مقابل تورینو عصبانی بودند با وسایل آتش‌زا با زمین مسابقه حمله کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ، شرایطی کابوس‌وار را سپری می‌کرد. آبی پوشان شهر ناپول امشب در خانه تورینو شکستی تحقیرآمیز را تجربه کرده و با نتیجه 3-0 دستها را به علامت تسلیم بالا بردند.

دیدار دو تیم که در هفته نوزدهم سری آ در ورزشگاه المیپیکوی شهر تورین برگزار شد شاهد تسلیم بی قید و شرط ناپولی بود. عده‌ای از هواداران ناپولی که مسافت طولانی شهرشان در جنوب ایتالیا تا تورین در شمالی‌ترین نقطه این کشور را طی کرده بودند از این باخت به شدت عصبانی بودند.

ناپولی در همان نیمه اول با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد از تورینو پیش افتاد. اخراج عجیب پاسکاله مازوکی در دقیقه 50، تنها پنج دقیقه بعد از ورودش به زمین، کار این تیم را تمام کرد و تورینو دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با باخت 3-0 ناپلی‌ها به پایان برسد.

هواداران ناپولی بعد از باخت تیم‌شان هر چه وسایل آتش‌زا در دست داشتند را به درون زمین پرتاب کردند تا دود این وسایل ورزشگاه الیمپیکو را فرا بگیرد. تعداد وسایل آتش‌زای پرتاب شده به زمین چمن آنقدر زیاد بود که ماموران امنیتی و خدماتی ورزشگاه شهر تورین با دستپاچگی سعی در دور کردن وسایل آتش‌زا از زمین چمن داشتند.

هواداران ناپولی، تورین را به آتش کشیدند (عکس) 2
هواداران ناپولی، تورین را به آتش کشیدند (عکس) 3