دوشنبه 2 مهر 1403

هوداران به چیزی جز 4 برد پیاپی راضی نیستند / فصل برای بارسا تمام نشده: بازی مرگ و زندگی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هوداران به چیزی جز 4 برد پیاپی راضی نیستند / فصل برای بارسا تمام نشده: بازی مرگ و زندگی

بارسلونا بعد از یک دهه در آستانه یک سناریوی باورنکردنی قرار دارد: حضور نداشتن در سوپرجام اسپانیا.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که بارسلونا در سوپرجام اسپانیا بازی نکرد به 10 سال پیش برمی‌گردد. زمانی که سوپرجام به صورت تک‌بازی برگزار می‌شد.

در آن سال اتلتیکو مادرید به عنوان قهرمان لالیگا و رئال مادرید به عنوان قهرمان کوپا دل‌ری به مصاف هم رفتند. ولی در سالهای بعدی بارسا همیشه در سوپرجام اسپانیا حضور داشته است.

تیم ژاوی فصلی بد را پشت سر گذاشته و تنها شانسی که برای رسیدن به یک جام دارد همین سوپرجام است. با اینحال بارسا برای اینکه بتواند در سوپرجام چهارتیمی اسپانیا حضور داشته باشد و خیالش راحت باشد باید چهار بازی باقی‌مانده خود در این فصل لالیگا را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بارسلونا برای اینکه خیالش از بابت حضور در سوپرجام چهارتیمی اسپانیا راحت باشد باید هر طور شده نایب‌قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد. آنها در اولین قدم برای رسیدن به این هدف کاری دشوار در پیش دارند و امشب باید در مونتجوئیک به مصاف رئال سوسیداد برود.

بارسا می داند با حریف سختی روبرو است چرا که سوسیداد در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد و اگر نتواند رتبه‌اش را ارتقا بدهد فصل آینده در لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد. هم بارسا و هم سوسیداد امشب به هیچ عنوان نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند و تساوی به کار هیچکدام‌شان نخواهد آمد.

تیم ژاوی در حال حاضر با یک بازی کمتر از خیرونا و با 73 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و پیروزی مقابل سوسیداد آنها را بالاتر از تیم هم‌ایالتی در رتبه دوم قرار خواهد داد. در این صورت در سه هفته باقی‌مانده در جنگ برای نایب‌قهرمانی بارسا دست بالا را خواهد داشت.

هوداران به چیزی جز 4 برد پیاپی راضی نیستند / فصل برای بارسا تمام نشده: بازی مرگ و زندگی 2