سه‌شنبه 29 خرداد 1403

هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل

بایرن مونیخ در هفته آخر بوندس‌لیگا 4-2 به هوفنهایم باخت تا نایب‌قهرمانی را هم از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته آخر بوندسلیگا درحالیکه برای نایب‌قهرمانی نباید شکست می‌خورد، با اینکه با اختلاف دو گل از حریف پیش افتاد ولی 4 گل دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 4-2 بازنده شد تا فصل را در رتبه سوم به پایان ببرد.

ویدئو: 333104

این بازی برای بایرن بی‌اهمیت نبود. آنها با اینکه قهرمانی را از چند هفته پیش به لورکوزن واگذار کرده‌اند ولی از نظر حیثیتی به دنبال نایب‌قهرمانی بودند. امروز در هفته آخر اگر اشتوتگارت بازی خود را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت و بایرن شکست می‌خورد فصل را در رتبه سوم به پایان می‌برد و این برای باواریایی‌ها معادل فاجعه بود.

فقط چهار دقیقه از شروع بازی گذشته بود که آلفونسو دیویس در سمت چپ با حرکتی تکنیکی مدافع مستقیمش را جا گذاشت و از روی خط عرضی ارسالی به سمت تیر دوم داشت. توماس مولر توپ را تک‌ضرب به دهانه دروازه فرستاد و ماتیس تل با ضربه سر اولین گل بایرن را به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد ماتیس تل در نقش پاسور ظاهر شد. ستاره جوان بایرن توپ را در نزدیکی میانه زمین دریافت کرده و بعد از چند قدم پیشروی یک پاس عمقی تماشایی جلوی پای دیویس انداخت که در کانال چپ به سرعت استارت زده بود. او توپ را با شوتی دقیق به گوشه دروازه هوفنهایم فرستاد تا بایرن در شش دقیقه اول نتیجه را 2-0 کند.

درحالیکه بایرن ظرف 6 دقیقه اول دو گل به هوفنهایم زده بود 2 دقیقه بعد با اشتباه عجیب مانوئل نویر دروازه‌اش را باز شده دید. لایمر توپ را رو به عقب به نویر پاس داد و پاس نویر که برای او ارسال شده بود بین راه توسط ببو قطع شد. او توپ را در دهانه دروازه به کراماریچ رساند ولی او کار را برای خودش مشکل کرد ولی هر طور شده توپ را به عقب پاس داد و به ماکسیملیان بایر رساند تا او با بغل‌پایی راحت دروازه بایرن را باز کند.

بایرن که بازی را طوری شروع کرده بود که انگار برای یک پیروزی پرگل به میدان آمده در دقیقه 68 شوکه شد هر چند بازیکنان این تیم معتقدند گلی که دریافت کردند باید مردود می‌شد. در دقیقه 68 یوراسک که چند دقیقه قبل برای هوفنهایم به میدان آمده بود در درگیری با کیمیش در نزدیکی نقطه کرنر موفق بود و توپ را به درون محوطه فرستاد. ببو با کنترلی خوب توپ را در دهانه دروازه برای کراماریچ فرستاد تا او برای باز کردن دروازه نویر ساده‌ترین کار ممکن را داشته باشد. بازیکنان بایرن معتقد بودند یوراسک روی کیمیش مرتکب خطا شده و در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید او با ستاره بایرن را هل می‌دهد و حق با باواریایی‌ها است. با اینحال این گل پذیرفته شد و بازی با تساوی 2-2 ادامه پیدا کرد.

در پنج دقیقه پایانی بایرن انگار کاملا وا داده بود تا یک فاجعه برای این تیم شکل بگیرد. گویا بازیکنان بایرن می‌خواستند این مسابقه هر طور شده آخرین بازی توماس توخل باشد. یک پاس به عقب روی خط محوطه جریمه به کراماریچ رسید تا او با شوتی ساده و درحالیکه نویر می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد گل سوم هوفنهایم را به ثمر برساند.

دو دقیقه بعد گل چهارم با حرکت تکنیکی کراماریچ به ثمر رسید تا او در این بازی هت‌تریک کند. پاس تام بیشوف به کراماریچ رسید و او با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق ضربه آخر را به بایرن وارد کند.

بازی با پیروزی 4-2 هوفنهایم به پایان رسید تا فصل فاجعه‌بار برای بایرن به بدترین شکل ممکن تکمیل شود. بایرن نایب‌قهرمانی را به اشتوتگارت واگذار کرد و با 72 امتیاز در رتبه سوم جدول ایستاد.

هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 2
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 3
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 4
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 5
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 6
هوفنهایم 4-2 بایرن: فاجعه تمام‌عیار برای تیم توخل 7