چهارشنبه 4 مهر 1403

هیچکس از دویدن به سمت دروازه آلمان نمی‌ترسد / نویر باید در خانه‌اش می‌ماند، نه اینکه به یورو برود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیچکس از دویدن به سمت دروازه آلمان نمی‌ترسد / نویر باید در خانه‌اش می‌ماند، نه اینکه به یورو برود!

اولی اشتاین، دروازه‌بان افسانه‌ای آلمان، به شدت از مانوئل نویر انتقاد کرده و گفت او باید در خانه‌اش می‌ماند نه اینکه به یورو برود.

به گزارش "ورزش سه"، اولی اشتاین یکی از دروازه‌بان‌های سابق تیم ملی آلمان است که در این کشور محبوبیت قابل توجهی دارد. او امروز یکی از تندترین انتقادها را به مانوئل نویر وارد کرد و در یادداشتی در نشریه کیکر به شدیدترین شکل ممکن به او تاخت.

اشتاین همچنین از یولیان ناگلزمان به تندی انتقاد کرد و گفت اصرار سرمربی مانشافت برای فیکس کردن مانوئل نویر تنها به دلیل لجبازی است.

بعد از گلی که مانوئل نویر در بازی دوستانه مقابل یونان دریافت کرد انتقادها از او بار دیگر افزایش یافته است. نویر شوتی ساده را به بدترین شکل ممکن دفع کرد تا توپ جلوی پای مهاجم حریف بیفتد. منتقدان نویر از جمله اولی اشتاین می‌گویند از اینکه چنین دروازه‌بانی قرار است در یورو از دروازه مانشافت محافظت کنند می‌ترسند.

اشتاین در یادداشتی که در کیکر منتشر کرد نوشت: "تیمی که مانوئل نویر را دعوت می‌کند باید به او بازی بدهد. نمی‌شود مانوئل را دعوت کنید و او را روی نیمکت بنشانید. ولی مسئله اینجاست که نویر از نظر ورزشی الان استحقاق ایستادن درون دروازه تیم ملی ما را ندارد. من با اندوه ولی با عقل سلیم می‌گویم که او را باید رها می‌کردند تا در خانه‌اش بماند نه این که به یورو برود. این پسر اصلا آماده نیست. با گلی که او مقابل یونان دریافت کرد در یورو هیچ مهاجمی نیست که از دویدن به سمت دروازه آلمان بترسد. دروازه‌بان بالای سی سال باید خوش‌شانس باشد که مصدوم نشود و مانوئل این شانس را نداشته و مدت خیلی طولانی‌ای مصدوم بود. او مدت‌ها نتوانست نرمال تمرین کند و در ریتم مسابقه نبود. نمی‌دانم چرا باید لجبازی کرد و او را به یورو برد".

هیچکس از دویدن به سمت دروازه آلمان نمی‌ترسد / نویر باید در خانه‌اش می‌ماند، نه اینکه به یورو برود! 2
هیچکس از دویدن به سمت دروازه آلمان نمی‌ترسد / نویر باید در خانه‌اش می‌ماند، نه اینکه به یورو برود! 3