سه‌شنبه 3 مهر 1403

هیچکس نگران آینده من نباشد / آنچلوتی: تا 2034 در رئال می‌مانم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیچکس نگران آینده من نباشد / آنچلوتی: تا 2034 در رئال می‌مانم!

کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد با برتری 6-0 برابر وایادولید فاصله اش با بارسا را به 12 امتیاز کاهش دهد و با روحیه ای خوب به بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر آبی و اناری ها برسد. کریم بنزما سه گل زد و لوکاس واسکز، رودریگو و مارکو آسنسیو نیز دیگر گل های رئال را زدند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:«این پیروزی واجب و کلیدی بود. در ابتدا کمی اذیت شدیم و وایادولید بهتر بود ولی پس از زدن گل اول، بازی ما ریتم مناسبی گرفت و گل های بعدی را زدیم. سرعت انتقال توپ ما عالی بود و کریم هم نشان داد در بهترین فرم است. امشب همه چیز عالی پیش رفت.»

کارلتو ادامه داد:«بازی را 2-4-4 شروع کردیم و بنزما و رودریگو زوج خط حمله بودند. هافبک های ما نیز به خوبی پرس می کردند و همین باعث می شد آسنسیو ازادی عمل پیدا کند و رودریگو نیز در کناره های زمین شانس های گلزنی خوبی پیدا کند. گل رودریگو فشار را از روی تیم برداشت و کمک کرد گل های بعدی را بزنیم.»

آنچلوتی درپاسخ به سوال گوتی (اسطوره رئال) در مورد آینده‌اش در رئال گفت:«تو من را نگران می بینی؟ من هم به اندازه خودت رئال را دوست دارم. کسی تردید نداشته باشد که من فقط به رئال فکر می کنم.»

هو شدن ادن هازارد پس از ورود به زمین:«بله، سوت های اعتراضی را شنیدم. ادن در وقفه بازی های ملی خوب تمرین کرده بود و امروز هم توانست دقایقی بازی کند. خوب هم کار کرد و یک پاس گل داد. همینطور خوب تمرین کند، فرصت بیشتری نیز برای بازی کردن نصیبش می شود.»

هیچکس نگران آینده من نباشد / آنچلوتی: تا 2034 در رئال می‌مانم! 2
هیچکس نگران آینده من نباشد / آنچلوتی: تا 2034 در رئال می‌مانم! 3