چهارشنبه 18 مهر 1403

والورده: خدا را شکر که امباپه بازیکن رئال است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
والورده: خدا را شکر که امباپه بازیکن رئال است

فدریکو والورده می‌گوید از تماشای بازی کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید لذت می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مدت زیادی از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید نگذشته است. او در تابستان 2024 پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و حاشیه بالاخره پای به سانتیاگو برنابئو گذاشت و لباس سفید را بر تن کرد.

در بدو ورود او به باشگاه رسانه‌ها پیش‌بینی‌های زیادی در مورد احتمال اینکه او در رختکن رئال مادرید به مشکل خورد، مطرح کردند. او در سوپرجام اروپا درخشید اما با شروع لالیگا دچار مشکل شد.

نمایش‌های ضعیف و عدم گلزنی او یکی از دلایل اصلی بیشتر شدن شایعاتی بود که حاکی از اختلاف بازیکنان خط حمله رئال با یکدیگر داشتند، اما حالا و در ماه اکتبر، تمام این شایعات فروکش کرده و امباپه به خوبی در ترکیب رئال جا افتاده است.

فده والورده در مصاحبه جدیدی که با نشریه فرانسوی اکیپ داشت، در مورد وضعیت امباپه در رئال گفت:«کیلیان امباپه تماشایی است. همه ما می‌دانیم که او یک بازیکن کلاس جهانی است، یکی از بهترین‌های جهان. من بسیار خوشحالم که او در رئال مادرید است. خدا را شکر.

او واقعا بازیکن شگفت‌انگیزی است. به همین دلیل خوشحالیم که او اینجاست. من و خانواده‌ام از تماشای او در رئال لذت می‌بریم.»

والورده درباره شخصیت امباپه ادامه داد:«اخلاق و شخصیت او باورنکردنی است. خیلی‌ها درباره او صحبت کردند، که او نمی‌تواند به اینجا بیاید، درگیری‌هایی پیش می‌آید، او همه آن صداها را خاموش کرد و نشان داد که او یک فرد شگفت‌انگیز است.»

والورده: خدا را شکر که امباپه بازیکن رئال است 2