شنبه 7 مهر 1403

والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس)

الکساندر پاولوویچ با ضربه تماشایی دروازه بایرلورکوزن را باز کرد و بایرن مونیخ را به تساوی در نیمه اول بازی حساس امشب رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن مونیخ امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا از بایرلورکوزن میزبانی می‌کند که نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در این بازی تماشایی بین دو مدعی عنوان قهرمانی آلمان ابتدا لورکوزن به گل رسید و رابرت آندریش موفق شد در دقیقه 31 دروازه میزبان را باز کند.

بایرن اما خیلی زود به این گل پاسخ داد و به لطف ضربه تماشایی الکساندر پاولوویچ نیمه اول را با شکست پشت سر نگذاشت.

میزبان برای گل تساوی به ارسال از کناره‌ها روی آورده بود که در دقیقه 39 مایکل اولیسه با ارسال بلند برای هری کین تلاش کرد تا این مهاجم انگلیسی را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

ویدئو: 354423

ادموند تاپسوبا در محوطه جریمه لورکوزن این ارسال را دور کرد و خارج از محوطه پاولوویچ ابتدا با سینه آن را کنترل کرد و سپس آماده شوتزنی شد.

هافبک بایرن در نزدیکی قوس محوطه جریمه پس از فرود آمدن توپ روی زمین تصمیم گرفت با ضربه روی پای راست شانس گلزنی خود را امتحان کند که شوت قوس‌دار او به سمت چپ دروازه رفت و لوکاس هرادسکی هرچه تلاش کرد نتوانست مانع از باز شدن دروازه لورکوزن شود.

ضربه استثنایی پاولوویچ بازیکنان بایرن که تحت فشار بودند را به شدت خوشحال کرد و همانند نیمکت باوارایی‌ها، تماشاگران روی سکوها آلیانز آرنا این گل دیدنی را جشن گرفتند.

والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس) 2
والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس) 3
والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس) 4
والی بی‌نظیر پاوولویچ: لورکوزن مات شد (عکس) 5