شنبه 14 مهر 1403

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به حضور رئیس جمهور در این دانشگاه در غیاب تشکل‌های دانشجویی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به حضور رئیس جمهور در این دانشگاه در غیاب تشکل‌های دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در واکنش به حضور رئیس جمهور در این دانشگاه در غیاب تشکل‌های دانشجویی اعلام کرد: از آقای رئیسی دعوت میکنیم که در یک فرصتی ویژه دانشجویان، نظیر 16 آذر ماه در جمع دانشجویان امیرکبیر حاضر شوند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مقارن با هفته دولت در یکسالگی دولت سیزدهم با خبر شدیم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی امروز برای دیدار با روسای دانشگاهها به دانشگاه صنعتی امیرکبیر تشریف آورده اند.

بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر حضور مسئولین در جمع دانشجوها دانشگاه امیرکبیر قریب به 16 سال است رنگ رئیس جمهور منتخب خود را ندیده است در حالی که بارها از ایشان دعوت کرده ایم.

حتی در این دیدار به تشکل ها و مجموعه های دانشجویی نیز فرصت صحبت داده نشد و دانشجویان در این روز با درهای بسته دانشگاه روبرو شدند.

به نظر ما امروز نیز یکی از روزهای 16 سال گذشته است؛ زیرا دانشجو هویت بخش دانشگاه است که در دیدار حضور ندارد. چه فرقی میان آقای رئیسی و دیگر مسئولین گذشته است وقتی دانشگاه امیرکبیر بخواهد محل حضور و عبور غیر رسمی آنها باشد و در ویژه مسئولین دوباره احیا شود.

ما در انجمن اسلامی دانشجویان امیرکبیر عضو دفتر تحکیم وحدت از آقای رئیسی دعوت میکنیم که در یک فرصتی ویژه دانشجویان، نظیر 16 آذر ماه در جمع دانشجویان امیرکبیر حاضر شوند تا دانشجویان این دانشگاه نیز بتوانند نقطه نظرات و نکات شان را ناظر به مسائل کشور به ایشان منتقل کنند‌.