دوشنبه 9 مهر 1403

واکنش تاتنهامی‌ها بعد از پیروزی مقابل یونایتد / چه 10 نفره و چه 11 نفره، یونایتد را می‌بردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش تاتنهامی‌ها بعد از پیروزی مقابل یونایتد / چه 10 نفره و چه 11 نفره، یونایتد را می‌بردیم

بازیکنان تاتنهام بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد می‌گویند در هر دو نیمه با اقتدار بر شیاطین سرخ مسلط بودند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در خانه‌اش در حالی مقابل تاتنهام 3-0 شکست خورد که با اخراج برونو فرناندز در پایان نیمه اول یک نیمه را 10 نفره بازی می‌کرد.

بازیکنان تاتنهام بلافصله بعد از سوت پایان گفتند که یونایتدها نمی‌توانند ده نفره شدن را بهانه کنند چرا که آنها در هر دو نیمه با اختلاف تیم برتر میدان و بر بازی سوار بودند.

برنان جانسون از جمله مورد توجه‌ترین ستاره‌ها در این بازی بود. این جوان ولزی بعد از اینکه در یک مصاحبه گفت اینستاگرام را حذف کرده تا با تمام قوا روی فوتبال تمرکز کند ناگهان شروع به درخششی بیشتر کرد و با احتساب بازی امروز مقابل یونایتد در چهار بازی پیاپی گلزنی کرد.

جانسون بعد از بازی مقابل یونایتد درباره این پیروزی گفت:" چه زمانی که 11 مقابل 11 بودیم و چه وقتی 11 مقابل 10 شدیم ما در هر دو حالت با اقتدار حاکم میدان بودیم. ما یک برنامه واضح و مشخص برای این بازی داشتیم و دقیقا آن را مو به مو اجرا کردیم".

این ستاره جوان تاتنهام درباره گلزنی به یونایتد گفت:" وقتی آن سانتر ارسال شد دیدم موقعیت خیلی خوبی دارم و کیف کردم که اینطور سانتری برایم ارسال شده است. می‌دانید که وقتی شما در دقایق اولیه گل می‌زنید خیلی لذت‌بخش‌تر است. سرمربی از ما خواسته بود در این موقعیتها در تیر دوم جاگیری کنیم و من همین کار را کردم".

میکی فن دن‌فن هم در پایان مسابقه صحبتهایی مشابه با جانسون داشت و گفت:" بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم. البته از خطر ضدحمله‌های آنها آگاه بودیم ولی به خوبی آنها را خنثی کردیم. درباره گل سوم هم من فضای خالی را دیدم و فهمیدم که می‌توانم پیشروی کنم. من می‌دانم که برنان جانسون همیشه در تیر دو موضع‌گیی می‌کند و توپ را با قدرت تمام ارسال کردم. خودم زمین افتادم و نتوانستم لحظه گل را ببینم ولی از صدای شادی هواداران خودمان فهمیدم گل شده است".

واکنش تاتنهامی‌ها بعد از پیروزی مقابل یونایتد / چه 10 نفره و چه 11 نفره، یونایتد را می‌بردیم 2