سه‌شنبه 17 مهر 1403

واکنش مجمع دانشجویان حزب‌الله نسبت به عملکرد رئیس دانشگاه علم و صنعت در جریان اعتراضات اخیر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
واکنش مجمع دانشجویان حزب‌الله نسبت به عملکرد رئیس دانشگاه علم و صنعت در جریان اعتراضات اخیر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع‌دانشجویان‌حزب‌الله نسبت به عملکرد انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت در جریان اعتراضات اخیر این دانشگاه واکنش نشان دهد. متن این بیانیه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر انبیا ریاست محترم دانشگاه علم و صنعت در پی اتفاقات هفته‌های گذشته از شروع ترم تحصیلی در دانشگاه و مواجهه جامعه دانشجویی با مسائل متعدد در این زمینه انتظار می‌رفت تا به امروز همانند...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع‌دانشجویان‌حزب‌الله نسبت به عملکرد انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت در جریان اعتراضات اخیر این دانشگاه واکنش نشان دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر انبیا

ریاست محترم دانشگاه علم و صنعت

در پی اتفاقات هفته‌های گذشته از شروع ترم تحصیلی در دانشگاه و مواجهه جامعه دانشجویی با مسائل متعدد در این زمینه انتظار می‌رفت تا به امروز همانند سایر دانشگاه‌ها بستری برای پاسخگویی و گفت‌وگوی مسئولین دانشگاه با دانشجویان ترتیب دهید. چگونه می‌توان انتظار داشت پشت دربهای بسته، در جلسات خصوصی و روایت‌های محدود، درک دقیقی از شرایط داشته باشید و حقی از دانشجویان تضییع نشود؟

باور داریم در مواجهه با مشکلات و مسائل دانشگاه راه حلی به جز گفت وگوی بی‌پرده و شنیدن نقطه نظرات مختلف از دانشجویان و متقابلا پیگیری و پاسخگویی از سوی شما وجود ندارد کما اینکه گفت‌وگو و پاسخگویی صریح و شفاف درباره عملکرد دانشگاه وظیفه‌ی شما و همه مسئولین امر است و عدم پاسخگویی و مصاحبت و استمرار شرایط فعلی بی شک فزاینده‌ی تنش خواهد بود.

بدین وسیله خواستار ترتیب جلسه و یا جلساتی با حضور شما و معاونین دانشگاه در حوزه فرهنگی، دانشجویی و اداره حراست در جمع دانشجویان هستیم. بدیهی است مقصود از دانشجویان عموم دانشجویان دانشگاه است.