یک‌شنبه 1 مهر 1403

واکنش پپ به فوتبال ایتالیا: غذاهایش خوب است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
واکنش پپ به فوتبال ایتالیا: غذاهایش خوب است!

پپ گواردیولا امروز در ایتالیا در گفتگویی با خبرنگاران گفت هرگز با باشگاه یوونتوس برای به عهده گرفتن پست سرمربی‌گری این تیم گفتگو نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که دیشب تیمش منچسترسیتی در یک بازی حساس مقابل آرسنال 1-0 شکست خورد امروز برای شرکت در یک همایش فوتبالی به ایتالیا رفته بود.

همایشی که سرمربی منچسترسیتی در آن حضور داشت "دیالوگ‌هایی درباره استعداد با پپ گواردیولا" نام دارد و توسط بنیاد جان‌لوکا ویالی و بنیاد سالا که ریاستش با گواردیولا است ترتیب داده شده است.

پپ در آستانه ورود به این همایش با خبرنگاران ایتالیایی روبرو شد و به سوالات آنها پاسخ داد. یک خبرنگار از گواردیولا پرسید این شایعات که در سال 2019 و بعد از اخراج مکس آلگری از یوونتوس او با باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است، این شایعات را رد کرد.

سرمربی منچسترسیتی گفت:" من و یوونتوس هیچوقت مذاکره نکردیم". خبرنگار دیگری از پپ پرسید آیا ممکن است در آینده برای هدایت تیمی در سری آ به ایتالیا بیاید؟ پپ در پاسخ گفت:" غذاهای ایتالیا عالی است. من ایتالیا را دوست دارم و خیلی وقتها برای تعطیلات به اینجا می‌آیم".

گواردیولا زمانی که فوتبالیست بود سابقه بازی در ایتالیا را دارد. او پیراهن برشیا و رم را به تن می‌کرد. گواردیولا چند ماه پیش هم در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای ایتالیا گفت شایعات درباره احتمال پیوستن او به باشگاهی ایتالیایی بعد از جدایی از منچسترسیتی واقعیت ندارد.

واکنش پپ به فوتبال ایتالیا: غذاهایش خوب است! 2