شنبه 14 مهر 1403

واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری

به دنبال پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، چهره‌های سیاسی پیامهای مختلفی را در فضای مجازی منتشر کردند.

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت اعلام نتایج نهایی انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری ضمن تبریک به منتخب مردم و نیز ملت ایران اظهار کرد: بی‌شک شخصیت برجسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای جریان اصلاح جو و بهبود خواه، در شکل گیری اجماع ملی برای تحول خواهی، نقشی برجسته داشته است.

حفاظت منتخب ملت و جریان سیاسی حامی او از این پیروزی رسالتی ملی و تاریخی است. کام ملت شیرین شد. همگان قدر این پیروزی را بدانیم و آن را مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ‌تر تبدیل کنیم. امید به اصلاح از درون، گفت وگوی ملی و حل مسائل کشور از طریق مشارکت عمومی بار دیگر در سپهر سیاسی کشور طنین افکن شد. ملت شریف ایران بزرگترین برنده این میدان بوده است.

محمد جواد ظریف در واکنش به پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در شبکه ایکس نوشت؛ وامدار مردمیم.

محمدجواد آذری‌جهرمی هم در توئیتی نوشت؛ خدا صاحب دلهاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دل‌های مردم را به او امیدوار کرد.

خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او بزرگترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

در حال تکمیل...

واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری 2
واکنش چهره‌های سیاسی به پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری 3