یک‌شنبه 15 مهر 1403

واکنش کنعانی‌زادگان به مصدومیت مقابل چادرملو

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش کنعانی‌زادگان به مصدومیت مقابل چادرملو

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس گفت: امیدوارم مصدومیت جدی نباشد تا بتوانم در خدمت تیم ملی و پرسپولیس باشم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برتری پرسپولیس مقابل چادرملو هرچند 3 امتیاز شیرین را برای قرمزها به همراه داشت اما چند مصدوم هم روی دست کادرفنی پرسپولیس گذاشت تا کار برای این تیم بعد از فیفادی پیش رو سخت شود. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، به دلیل مصدومیت در بازی مقابل چادرملو 3 هفته دور از تمرینات خواهد بود و به این ترتیب فیفادی حساس پیش‌رو را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرورزشی، مدافع ملی پوش سرخ پوشان در این خصوص گفت: متاسفانه در بازی مقابل چادرملو ضربه ای به چهار سر زانویم خورد و نتوانستم به کار ادامه دهم. دوست داشتم تا پایان در زمین بمانم ولی نشد. از همه هواداران پرسپولیس و دوستانی که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم ولی به هرحال از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. متاسفانه زمین هم اصلا کیفیت خوبی نداشت و امیدوارم در بازی‌های بعدی شرایط بهتر شود. تلاش می‌کنم هر کاری از دستم بر می‌آید برای شادی دل هواداران انجام دهم چون خیلی با معرفت هستند.

کنعانی زادگان ادامه داد: سعی می‌کنم زودتر برگردم و به پرسپولیس و تیم ملی کمک کنم. امیدوارم مصدومیت جدی نباشد تا بتوانم در خدمت تیم ملی و پرسپولیس باشم اما این آسیب دیدگی معمولا 2 یا 3 هفته طول می‌کشد.

ستاره خط دفاعی پرسپولیس همچنین در خصوص پیروزی لحظات پایانی مقابل چادرملو هم گفت: بازی سختی بود و زمین هم کیفیت خوبی نداشت. تیم حریف هم خوب کار می‌کرد و دوندگی بالایی داشت. می‌توانستیم زودتر به گل برسیم ولی فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. خداراشکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم و شرمنده هواداران نشدیم. باید بازی به بازی پیش برویم و امتیازات را جمع کنیم تا در پایان فصل هواداران را شاد کنیم.

258 258

کد خبر 1967563