یک‌شنبه 13 خرداد 1403

وداع جذاب فاینورد با اسلوت: مرسی برای روزهای خوب!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وداع جذاب فاینورد با اسلوت: مرسی برای روزهای خوب!

باشگاه فاینورد با انتشار ویدیویی به صورت رسمی با آرنه اسلوت، سرمربی این تیم، که قرار است راهی لیورپول شود خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه قبل به صورت رسمی اعلام کرد که در انتهای فصل جاری به حضورش روی نیمکت لیورپول پایان خواهد داد و جستجو برای یافتن جانشین او از سوی مدیران باشگاه لیورپول خیلی زود آغاز شد.

چند هفته قبل بود که شایعاتی درباره احتمال حضور اسلوت روی نیمکت این تیم به گوش رسید و چند روز قبل دو طرف به توافق نهایی رسیدند و این مربی هلندی اعلام کرد که قرار است در پایان فصل فاینورد را ترک کند و راهی آنفیلد شود تا روی نیمکت این تیم در فصل آینده حضور داشته باشد.

حالا باشگاه فاینورد با انتشار ویدیویی به صورت رسمی از سرمربی‌اش خداحافظی کرده است. در این ویدیو که با تصاویر و خاطرات خوب حضور اسلوت همراه است آمده است:«هر آغازی پایانی دارد. هر پایانی آغازی دارد. اما خاطراتی که ساختیم؟ همیشه باقی خواهند ماند. تا همیشه. از دریتا تا تیرانا. از رم تا مادرید. از دی کایپ تا کول‌سینگل.

ما ساختیم و این مسیر را دنبال کردیم. دقایق پایانی بسیار خوب و کلاسیکرهای تاریخی را تجربه کردیم. قدرتمند ایستادیم. در روتردام. در هلند. در بالاترین سطح اروپا. تمجیدهای بسیاری دریافت کردیم و جوایزی به دست آوردیم. حالا به تو اجازه می‌دهیم بروی، آرنه.

با افتخار، روی بنیانی که تو بنا گذاشتی به ساختن ادامه می‌دهیم. برای همه چیز ممنون. برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی. ممنون برای فوتبال. برای خاطرات. ادامه بده، مربی. با حضور ما در قلبت.»

وداع جذاب فاینورد با اسلوت: مرسی برای روزهای خوب! 2