شنبه 31 شهریور 1403

وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند!

بایرن مونیخ بعد از پیروزی پرگل در لیگ قهرمانان، در بوندسلیگا هم موفق شد وردبرمن را 5-0 شکست دهد. ر

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که با پیروزی 9-2 مقابل دینامو زاگرب برای همه رقبای اروپایی و آلمانی‌اش خط و نشان کشیده بود امروز در خانه وردربرمن تهدیدش را دوباره تکرار کرد و موفق شد با نتیجه 5-0 وردر را شکست دهد. میشل اولیسه با دو گل و دو پاس گل ستاره اصلی بایرن بود و دیگر گلهای تیم ونسان کمپانی را موسیالا، کین و گنابری به ثمر رساندند.

ویدئو: 353641

بایرن در دقیقه 23 قفل دروازه وردربرمن را حذف کرد. یک لو دادن توپ از وردر کافی بود تا توپ به هری کین برسد. پاس سرضرب او را اولیسه با ضربه فنی بدون معطلی وارد دروازه کرد.

بعد از این گل بایرن دوباره به مود ترسناکی که در پیروزی 9-2 مقابل دینامو زاگرب داشت برگشت. چند دقیقه بعد اولیسه با حرکات تکنیکی‌اش درون محوطه جریمه دفاع حریف را کاملا محو کرد و پاس او را موسیالا با یک ضربه راحت به تور چسباند.

نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید. بایرن در نیمه دوم دست‌بردار نبود و می‌خواست تعداد گلها را افزایش دهد تا ثابت کند درخشش در بازی مقابل دینامو زاگرب یک اتفاق نبوده است. کمتر از ربع ساعت از شروع نیمه گذشته بود که حرکات ترکیبی موسیالا، اولیسه و کین بار دیگر دفاع وردر را کاملا به هم ریخت و این بار هری کین بود که نامش را به عنوان گلزن در این مسابقه ثبت کرد.

بایرن بعد از گل سوم ترسناک‌تر شد و سه دقیقه بعد گل جهارم هم زده شد. اولیسه که بدون شک بهترین بازیکن بایرن در این بازی بود دو گله شد. او باز هم در متن حرکت ترکیبی باواریایی‌ها بود و این بار پاس پشت پای گنابری را با شوتی سرکش به تور دوخت. اولیسه با این گل در گل زدن و پاس گل دادن بریس کرد.

گنبری که پاس گل قبلی را به زیبایی و پشت پا داده بود پنج دقیقه بعد خودش گل زد تا فنجان چای مشهورش را در مقابل تماشاچیان بهت زده وردبرمن هم بزند. اولیسه باز هم حمله را آغاز کرد. هری کین توپ را در سمت چپ به گنبری سپرد تا او با حرکت در عرض و شوتی به زاویه برای پنجمین بار شادی را به اردوی بچه‌های ونسان کمپانی ببرد.

بازی در نهایت با پیروزی 5-0 بایرن مونیخ به پایان رسید. چهارمین برد متوالی در چهار بازی اول فصل برای تیم ونسان کمپانی به خصوص بعد از برد بزرگ در لیگ قهرمانان نشان می‌دهد باواریایی‌ها با مربی جدیدشان روزهایی عالی را پشت سر می‌گذارند.

وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند! 2
وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند! 3
وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند! 4
وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند! 5
وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ / هیولای کمپانی: بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند! 6