شنبه 8 اردیبهشت 1403

وردربرمن 1-2 دورتموند: سه امتیاز سخت با یک اخراجی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وردربرمن 1-2 دورتموند: سه امتیاز سخت با یک اخراجی!

دورتموند در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه 2-1 مقابل وردربرمن به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا امشب خارج از خانه به مصاف وردربرمن رفت. این تیم برای حفظ جایگاه چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به یک برد حتمی در خانه حریف داشت و موفق شد با نتیجه 2-1 میزبان را از پیش رو بردارد. دو تیم موقعیت های یکسانی داشتند اما دورتموند توانست فرصت طلب تر باشد و نهایتا به پیروزی برسد.

اولین موقعیت بازی روی شوت ماروین دوکش برای برمن به دست آمد که از محوطه جریمه ضربه پای راست خود را به سمت دروازه فرستاد و گریگور کوبل آن را به خوبی دفع کرد.

7 دقیقه بعد دقیقا از موقعیتی مشابه و روی ارسال کرنر میسل ویسر ضربه پای راست خود را به سمت دروازه کوبل فرستاد و این بار هم این ستاره تسلیم نشد.

بعد از دقایق اول دورتموند نبض بازی را به دست گرفت و روی اولین موقعیت خطرناک خود به گل رسید. جولین برنت به دست آورد از 30 متری شوت محکم و زیبایی زد که دروازه بان برمن به زحمت آن را دفع کرد و ریباند این ضربه زیر پای دونیل مالن افتاد و این ستاره از محوطه شش قدم دروازه حریف را با فرصت طلبی باز کرد.

بعد از این صحنه برمن مجددا برای جبران نتیجه اقدام کرد و در دقیقه 29 شوت پای چپ یوستین انجینماه با بی دقتی به بیرون رفت.

دورتموند دقیقه 38 روی حرکت جیدون سانچو به گل رسید. او پا به توپ از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه پای راست خود را از زاویه ای بسته به سمت چپ دروازه حریف زد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 44 برمن روی یک شوت بلند دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ناموفق بود.

دورتموند با تکل بی مورد مارسل سابیتزر در دقیقه 45+1 10 نفره شد و با همین نتیجه به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم بازی نسبتا پایاپای دنبال شد. در دقیقه 47 روماند شیمید اولین موقیت نیمه دوم را با شوتی از فاصله 25 متری ایجاد کرد که با فاصله ای کم به بیرون رفت.

8 دقیقه بعد ماروین دوکش ضربه پای راستش را از موقعیتی مناسب به آسمان فرستاد. دقیقه 60 نیکلاس فولکروگ یک شوت پای راست دیدنی زد که با فاصله ای بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 70 انجینماه موفق شد گل اول برمن را به ثمر برساند. پاس شیمید درست روی نقطه پنالتی به این ستاره رسید که او هم با یک ضربه پای راست آن را به گل تبدیل کرد.

میشل ویسر می توانست 10 دقیقه بعد بازی را در موقعیتی مشابه گل اول تیمش به تساوی بکشاند اما ضربه اش قبل از رسیدن به دروازه توسط مدافعان بلوکه شد.

دورتموند در دقیقه 83 می توانست خیال خود را راحت کند و 3-1 پیش بیفتد اما ضربه سر متس هوملز روی ارسال کرنر به طور شگفت انگیزی توسط دروازه بان از زیر طاق دروازه بیرون کشیده شد.

برمن یک شوت خطرناک دیگر را هم برای رسیدن به گل تساوی در دقیقه 90+3 از دست داد تا بازی نهایتا با نتیجه 2-1 به سود دورتموند تمام شود. این تیم 47 امتیازی شد و توانست جایگاه چهارمی خود را در پایان هفته بیست و پنجم بوندسلیگا حفظ کند.

وردربرمن 1-2 دورتموند: سه امتیاز سخت با یک اخراجی! 2
وردربرمن 1-2 دورتموند: سه امتیاز سخت با یک اخراجی! 3
وردربرمن 1-2 دورتموند: سه امتیاز سخت با یک اخراجی! 4