دوشنبه 2 مهر 1403

ورق دقیقه 98 برگشت! / ایتالیا در گروه مرگ زنده شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ورق دقیقه 98 برگشت! / ایتالیا در گروه مرگ زنده شد + فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی کرواسی از دقایقی دیگر در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و با تمام وجود تلاش خواهند کرد که بتوانند راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند. این بازی از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است چون ایتالیا با سه امتیاز و کرواسی با یک امتیاز شرایط و فرصت صعود به مرحله حذفی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی کرواسی از دقایقی دیگر در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و با تمام وجود تلاش خواهند کرد که بتوانند راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند.

این بازی از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است چون ایتالیا با سه امتیاز و کرواسی با یک امتیاز شرایط و فرصت صعود به مرحله حذفی یورو 2024 را با کسب سه امتیاز این بازی دارند و به همین دلیل هر دو با تمام توان قدم به این بازی خواهند گذاشت تا با پیروزی برابر حریف بتوانند همچنان به حضورشان در آلمان ادامه دهند.

پایان مسابقه و تساوی دراماتیک ایتالیا در مقابل کرواسی با نتیجه 1-1 و حذف کروات ها از رقابت های یورو 2024، با این نتیجه ایتالیا با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد و کرواسی با 2 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و حذف شد.

بروزرسانی می‌شود...