جمعه 5 تیر 1405

ورودی دوم ایستگاه‌های خط 7 مترو تهران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد یاشار لطفی، سرپرست مجری خط 7 مترو تهران گفت: یکی از الزامات بهره وری حداکثری ایستگاه‌های شبکه مترو، ساخت ورودی‌های دوم و یا بیشتر است تا ضمن تسهیل تردد مسافران و تأمین دسترسی‌های متعدد، در مواقع بحرانی نیز بتوان شرایط ایمن تری را برای رفت و آمد مردم مهیا ساخت. وی افزود: در این زمینه از آغاز عملیات اجرایی احداث خط 7، سیاست شرکت مترو تهران بر...