سه‌شنبه 1 آبان 1403

ورود تمامی دانشجویان در روز‌های 11 و 12 اسفند به دانشگاه شریف ممنوع است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ورود تمامی دانشجویان در روز‌های 11 و 12 اسفند به دانشگاه شریف ممنوع است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف اعلام کرد: با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری 1402 در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 اسفند‌ماه 1401 (در دو نوبت صبح و عصر)، به جهت اهمیت آزمون و برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های فوق‌الذکر به دانشگاه ممنوع است. در صورت نیاز به تردد دانشجویان...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف اعلام کرد: با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری 1402 در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 اسفند‌ماه 1401 (در دو نوبت صبح و عصر)، به جهت اهمیت آزمون و برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های فوق‌الذکر به دانشگاه ممنوع است.

در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم توسط رئیس دانشکده با معاونت آموزشی دانشگاه صورت پذیرد. ضمنا برگزاری هرگونه کلاس، همایش، سمینار و... با توجه به اعلام کتبی این معاونت به واحدها، دانشکده‌ها و مراکز مختلف دانشگاه ممنوع است.