پنج‌شنبه 7 تیر 1403

وزارت آموزش و پرورش خبر داد / بازنشستگی معلمان مشروط شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
وزارت آموزش و پرورش خبر داد / بازنشستگی معلمان مشروط شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود 15 کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا 30 مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر...

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود 15 کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا 30 مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم.

به گزارش عرشه آنلاین، علی فرهادی عنوان کرد: امسال با افزایش 501 هزار نفری دانش آموزان مواجه هستیم و فرض بر این است که کلاس خالی نداشته باشیم. ما پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود 15 کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا 30 مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم.

وی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال 1403 خبر داد و گفت: در آزمون آموزگاری 2 هزار و 8000 نفر مجوز داریم. همچنین، امسال تلاش کرده‌ایم تا ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را با 2 هزار ورودی شهید رجایی و 30 هزار ورودی دانشگاه فرهنگیان افزایش دهیم.

منبع: ایلنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

وزارت آموزش و پرورش خبر داد / بازنشستگی معلمان مشروط شد 2