پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

وزش باد شدید تا آخر هفته در بوشهر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
وزش باد شدید تا آخر هفته در بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در برخی از ساعات روز وزش باد، غبار محلی، شرجی و رطوبت بالای هوا و طی صبحگاه در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ان عنوان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در برخی از ساعات روز وزش باد، غبار محلی، شرجی و رطوبت بالای هوا و طی صبحگاه در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود طی این مدت در برخی از ساعات سرعت وزش بادهای شمال شرقی و در برخی از ساعات جنوب غربی تا حدودی افزایش یابد.

وی افزود: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی درپایان اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.