وزیر ارتباطات: اختلال در GPS به خاطر حضور پهپادهای دشمن است
ستار هاشمی وزیر ارتباطات گفت: در حال رایزنی هستیم و تلاش می کنیم که اختلال در GPS ها را مرتفع کنیم.
ستار هاشمی وزیر ارتباطات گفت: در حال رایزنی هستیم و تلاش می کنیم که اختلال در GPS ها را مرتفع کنیم.