سه‌شنبه 3 مهر 1403

وزیر فرانسوی: نیمار یک قهرمان ناامید است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وزیر فرانسوی: نیمار یک قهرمان ناامید است

وزیر ورزش فرانسه معتقد است صحبت‌های نیمار درباره دلیل جدایی‌اش از پاری سن ژرمن، حاصل ناامیدی او از عملکردش در این باشگاه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در سال 2017 در گران‌ترین معامله تاریخ فوتبال با ارزش 222 میلیون یورو وارد پاری سن ژرمن شد، اما در این شش سال به هدف اصلی خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود، نرسید.

او که در تابستان امسال از پاری سن ژرمن جدا شد و به الهلال پیوست، روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت که او و مسی در پاری سن ژرمن در جهنم زندگی می‌کردند. نیمار اظهار داشت: ما آنجا بودیم تا بهترین کارم را انجام دهیم و قهرمان شویم. ما آنجا جمع شدیم تا تاریخ‌سازی کنیم اما متاسفانه موفق نشدیم.

آملی اودئا کاسترا در مصاحبه با رادیو Sud فرانسه، به اظهارات نیمار نشان داد و گفت که از او به تازگی متوجه شده است که این دو قهرمان فوق‌العاده از دوران خود در پایتخت فرانسه ناراضی بوده‌اند.

وزیر ورزش فرانسه معتقد است نیمار و مسی از اینکه در پاریس و به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا بیش از این ندرخشیده‌اند، ناامید شده‌اند. او گفت از نظر او انگیزه پشت صحبت‌های نیمار، احساس ناامیدی از سوی یک قهرمان است.