یک‌شنبه 1 مهر 1403

وسواس یوفا برای برگزاری فینال چمپیونزلیگ / راننده اتوبوس رئال و دورتموند به لندن احضار شدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وسواس یوفا برای برگزاری فینال چمپیونزلیگ / راننده اتوبوس رئال و دورتموند به لندن احضار شدند!

یوفا برای اطمینان از اینکه فینال چمپیونزلیگ به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود به کوچکترین جزئیات هم توجه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب استادیوم تاریخی ومبلی در شهر لندن میزبان بزرگترین رویداد فوتبال باشگاهی دنیا است: مسابقه‌ای که تخمین زده می‌شود 450 میلیون نفر آن را در گوشه و کنار دنیا به صورت زنده تماشا کنند.

رئال مادرید فردا شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروسیا دورتموند می‌رود. این مسابقه در 220 کشور به صورت زنده پخش تلویزیونی می‌شود و یوفا در آستانه این بازی مهم می‌خواهد پیش از بازی، در جریان بازی و بعد از بازی همه چیز باشکوه و بی عیب و نقص پیش برود.

یوفا نمی‌خواهد هیچ چیز حتی کوچکترین جزئیات را به شانس و اقبال واگذار کند. سخت‌گری یوفا در حدی است که حتی راننده‌های اتوبوس رئال مادرید و دورتموند به لندن فرا خوانده شده‌اند تا در کلاسهای رانندگی شرکت کنند.

روزنامه بیلد می‌گوید راننده‌های اتوبوس رئال مادرید و دورتموند در حال حاضر در لندن به سر می‌برند و به صورت مخفیانه در حال تمرین در مسیر حرکت تیم‌ها در شهر لندن و داخل استادیوم ومبلی هستند. یوفا می‌خواهد نقل و انتقال دو تیم به استادیوم به امن‌ترین شکل ممکن انجام شود.

بیلد به نقل از شاهدان عینی که کارکنان استادیوم ومبلی هستند نوشت که مسیر 500 متری اتوبوس‌ها در داخل ومبلی ابتدا برای دو راننده به دقت تشریح شد و سپس آنها این مسیر را پیاده طی کردند تا با جزئیات آن آشنا بشوند. هیئتی از یوفا در این مسیر با آنها همراه شد تا درباره مخاطرات احتمالی و نحوه رانندگی توضیح بدهد.

سپس نوبت به تمرین رانندگی رسید و درحالیکه ماشین‌های برقی گلف جلوی اتوبوس‌ها حرکت می‌کردند دو راننده رئالی و دورتموندی بارها این مسیر را طی کردند تا زمانی که ماموران یوفا مطمئن شدند آنها به راحتی و بدون دردسر می‌توانند اتوبوس‌ها را در ومبلی هدایت کنند.

وسواس یوفا برای برگزاری فینال چمپیونزلیگ / راننده اتوبوس رئال و دورتموند به لندن احضار شدند! 2