جمعه 15 تیر 1403

وصیت عجیب یک مرد برای نیمار!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
وصیت عجیب یک مرد برای نیمار!

یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!

این فرد، تاجری است که خواستار ناشناس بودنش شده است که می گوید شرایط سلامتی خوبی ندارد و ممکن است که به زودی جانش را از دست بدهد اما با ستاره برزیلی همذات پنداری می کند. این فرد گفته است:" هر چند که حددا 31 ساله هستم، شرایط سلامتی خوبی ندارم و در حال حاضر کسی را ندارم که در صورت مرگم، اموالم به او به ارث برسد."

وی در این باره که چرا ارثیه خود را به نیمار می دهد هم صحبت کرد:" نیمار را خیلی دوست دارم. با او همذات پنداری می کنم. من هم دچار این مشکل بوده ام که دیگران قصد افترا زدن به من را دارند. من هم از یک خانواه بزرگ رشد کرده ام و رابطه ام با پدرش من را یاد رابطه خودم با پدر خودم می اندازد که درگذشت. اما مهمتر از هر چیزی می دانم که "عشق پول" نیست، مسئله ای که در دنیای امروز خیلی نادر است."

این فرد می گوید که دوست ندارد که بعد از مرگش، ثروتش توسط دولت مصادره شود. وی افزود:" دوست ندارم که ثروتم به دولت یا خانواده هایی برسد که رابطه خوبی با انها ندارم."

از میان اخبار

(تصاویر) عکس‌های امارات سوپرلاکچری نیمار

خداحافظی از پوشکاش، سلام به پرسپولیس

استقلال با مدافع فولاد به توافق رسید

2 خصیصه عجیب کارلوس کی‌روش