پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

وضعیت مصدومان تیم کارلو آنچلوتی / همه رئالی‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند به جز یک نفر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وضعیت مصدومان تیم کارلو آنچلوتی / همه رئالی‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند به جز یک نفر!

روزنامه آ اس خبر خوبی به هواداران رئال داد. اکثر مصدومان این تیم به جز یک نفر به زودی برمی‌گردند و تنها یک ستاره به ال‌کلاسیکو نخواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رئال مادرید نگران چند بازیکن مصدوم خود هستند که ستاره‌هایی مهم در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی بوده‌اند. نگرانی وقتی پررنگ‌تر می‌شود که به زودی شاگردان کارلتو باید در ال‌کلاسیکو به میدان بروند. بازی‌ای در هفته اول آبان ماه در برنابئو.

مهمترین مصدوم رئال بدون شک جود بلینگام است. اما آ اس در گزارش خود از بررسی شرایط مصدومان رئال مادرید می‌گوید جود زودتر از آنچه به نظر می‌رسید در حال پشت سر گذاشتن مصدومیت است و حتی ممکن است از هفته بعدی در دیدار مقابل سوسیداد بتواند برای رئال بازی کند.

رئال حتی خیالش از بازگشت سریع فرلان مندی هم راحت است. این مدافع فرانسوی در پای راست دچار کشیدگی عضلانی شده ولی پزشکان باشگاه به آنچلوتی گفته‌اند که مندی هم می‌تواند از شنبه همین هفته مقابل سوسیداد بازی کند.

حتی مصدومیت ادر میلیتائو هم از آنچه ابتدا به نظر میر‌سید خفیف‌تر است و این مدافع برزیلی هم ممکن است از این شنبه به میدان برود. هر چند پزشکان به آنچلوتی گفته‌اند که باید یکی دو روز دیگر برای دریافت نظر نهایی آنها صبر کند. در هر صورت میلیتائو قطعا به بازی بعد از سوسیداد خواهد رسید.

مصدومیت ادواردو کاماوینگا که در اردوی تیم ملی فرانسه در جریان تمرین توسط شوامنی مصدوم شد جدی‌تر است. با اینحال آ اس می‌گوید کاماوینگا هم در هفته اول اکتبر برمی‌گردد و در نتیجه او هم به ال کلاسیکو که در اواخر اکتبر برگزار می‌شود خواهد رسید.

دنی سبایوس در بازی مقابل بتیس از ناحیه ساق پای راست آسیب دید و اعلام شد که 6 تا 8 هفته قادر به بازی نیست. این مدت‌زمان ریکاوری برای او در نیمه دوم اکتبر به پایان می‌رسد در نتیجه حتی او هم شانس این را دارد که به ال‌کلاسیکو برگردد.

تنها بازیکن رئال که قطعا به ال‌کلاسیکو نخواهد رسید داوید آلابا است. او که دسامبر گذاشته رباط صلیبی پاره کرده همچنان دوران ریکاوری را طی می‌کند و آ اس می‌گوید تحت هیچ شرایطی زودتر از نوامبر یا دسامبر شرایط بازی نخواهد داشت. در نتیجه آنچلوتی نمی‌تواند روی در اختیار داشتن این مدافع اتریشی برای ال‌کلاسیکو حساب کند.

دیگر ستاره مصدوم رئال، آردا گولر، با آسیب‌دیدگی خفیف مواجه است. او حتی در لیگ ملتها با پیراهن تیم ملی کشورش مقابل ایسلند که امشب برگزار می‌شود بازی خواهد کرد. در نتیجه گولر هم حتما می‌تواند در بازی شنبه مقابل سوسیداد به میدان برود.

وضعیت مصدومان تیم کارلو آنچلوتی / همه رئالی‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند به جز یک نفر! 2
وضعیت مصدومان تیم کارلو آنچلوتی / همه رئالی‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند به جز یک نفر! 3