یک‌شنبه 1 مهر 1403

وضعیت مصدومان یووه پیش از نبرد حساس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وضعیت مصدومان یووه پیش از نبرد حساس

دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به تمرینات گروهی بازگشته است، در حالی که مویزه کین هنوز به صورت جداگانه و انفرادی تمرین می‌کند و احتمالاً در بازی آتالانتا از هفته هفتم سری آ آینده غایب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی باشگاه یوونتوس، صبح امروز به تمرین گروهی بازگشت. او دیروز به دلیل آسیب‌دیدگی به صورت محدود و جداگانه تمرین کرده بود.

بازگشت او به تمرین تیمی و حضور کامل در همه تمرینات، به معنای آماده بودن او در بازی روز یکشنبه برابر آتالانتا در برگامو است.

از آن طرف، مویزه کین، دیگر مهاجم باشگاه همچنان به صورت جداگانه تمرین می‌کند و بر اساس گزارشات منتشر شده، این مهاجم ایتالیایی احتمالاً در سفر یکشنبه به برگامو غایب خواهد بود.

رسانه‌ها همچنین اضافه کرده‌اند که فدریکو کیه‌زا، نیکولو فاجولی، گلیسون برمر و دانیلو نیز در روز پنجشنبه به صورت جداگانه تمرین کردند، اما این بخشی از برنامه تمرینی آنها بوده و بنابراین آنها برای مواجهه با آتالانتا آماده خواهند بود. یوونتوس تا هفته ششم سری آ با 13 امتیاز، بعد از اینتر و میلان در رده سوم جدول و آتالانتا با 12 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. یووه و آتالانتا از ساعت 19:30 روز یکشنبه برابر هم قرار می‌گیرند.

وضعیت مصدومان یووه پیش از نبرد حساس 2