یک‌شنبه 1 مهر 1403

وضعیت میلان نسبت به دربی‌های قبلی بهتر است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وضعیت میلان نسبت به دربی‌های قبلی بهتر است

داویده کالابریا، کاپیتان تیم میلان، معتقد است که تیمش از آمادگی بیشتری نسبت به گذشته برای حضور در دربی برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر هر دو شروعی عالی در فصل 24-2023 سری آ داشته‌اند و تنها تیم‌هایی در لیگ هستند که از سه بازی اول خود سه برد کسب کرده‌اند.

این وضعیت نادری را برای دربی ایجاد کرده است، جایی که این بازی، تیم صدرنشین را مشخص خواهد کرد.

کالابریا در مصاحبه‌ای اختصاصی با اسپورت مدیاست گفت: "این یک چالش بزرگ خواهد بود، مسابقه‌ای که نیازی به معرفی ندارد. به جز برد چیزی نمی‌خواهیم. نسبت به قبل در دربی وضعیت بهتری داریم، و تیم هم عطش زیادی دارد."

یکی دیگر از ویژگی‌های این دربی این است که هیچ یک از تیم‌ها زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتند، با توجه به اینکه اکثر بازیکنان کلیدی هر دو تیم مشغول تمرینات با تیم‌های ملی‌شان بوده‌اند و تنها روز پنجشنبه تمرینات باشگاهی کامل را از سر گرفتند.

کالابریا در این باره توضیح داد: "آنچه این بازی متفاوت است این است که ما زمان زیادی برای آماده شدن برای آن با همه بازیکنان نداشتیم. اما این خودش هم یک چالش است و تیم حریف هم همین شرایط را دارد. در فوتبال مدرن، با چنین وضعیت‌هایی بسیار رو به رو خواهیم شد."

میلان یک پنجره نقل و انتقالات فوق العاده شلوغ در تابستان داشت و از 10 خرید جدید استقبال کرد و کالابریا معتقد است که همه آنها می‌دانند که دربی چقدر برای باشگاه و هوادارانش اهمیت دارد: "بازیکنان جدید متوجه شده‌اند که دربی چگونه خواهد بود، آنها همچنین طعم آن را از مسابقاتی که قبلا با هواداران در خانه و خارج از خانه انجام داده‌ایم، چشیده‌اند. در مقایسه با بسیاری از تیم‌های دیگر در جهان، ما واقعاً تماشاگران خوبی داریم و در استادیوم عالی حمایت می‌شویم. بازیکنان قدرتمندی وارد تیم شده‌اند و به خوبی با هم هماهنگ شده‌اند. این یک نکته مثبت بزرگ است. ما از آنها استقبال کردیم و آنها همه چیز را برای کمک به ما می‌دهند."

از کالابریا در مورد هم‌تیمی‌اش، رافائل لیائو، که همچنان طرفدارن روسونری را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سوال شد: "او خیلی بالغ است. بازی به بازی بهتر می‌شود و هنوز هم جا برای پیشرفت دارد."

با این حال، اینتر هم یک ستاره‌ای به نام لائوتارو مارتینز دارد، کسی که میلان را شنبه شب به دردسرهای زیادی خواهد انداخت، کالابریا در مورد او هم گفت: "بازیکن بزرگی است، او یک بازیکن سطح بالااست و من فقط می‌توانم درباره او خوب صحبت کنم. او عالی کار می کند، ما را به دردسر می‌اندازد و باید راهی برای محدود کردنش پیدا کنیم اما هرچه به سمت ما بیاید، ما برای آن آماده خواهیم بود."

بازی میلان و اینتر در سن سیرو از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت میلان نسبت به دربی‌های قبلی بهتر است 2