یک‌شنبه 8 مهر 1403

وعده گریزمان: در مقابل رئال شبی تاریخی می‌سازیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وعده گریزمان: در مقابل رئال شبی تاریخی می‌سازیم

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، در آستانه دربی مادرید، درباره این بازی حساس صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی این یکشنبه برای آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، ویژه خواهد بود. این بازیکن فرانسوی در مجموع دوران حضورش در رئال سوسیه‌داد، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، تیم فعلی‌اش، 50 بازی در لالیگا انجام خواهد داد. او چهاردهمین بازیکنی خواهد بود که به این آمار می‌رسد.

این دستاورد برای او، که در طول دوران حرفه‌ای خود 11 گل به رئال مادرید زده است، بسیار چشمگیر است. در فصل گذشته، او در سه دربی از چهار دربی آخر مقابل تیم سفیدپوش سه گل به ثمر رساند. گریزمان که در این فصل سه گل زده و بهترین گلزن تیم سیمئونه است، در گفتگو با مووی‌استار و دازن درباره دربی صحبت کرد. او گفت:«بسیار خوشحال و بسیار افتخار می‌کنم که در دربی به این رکورد می‌رسم. همیشه بازی مقابل رئال مادرید در خانه شب ویژه‌ای است. انتظارات زیادی هم بیرون و هم داخل رختکن وجود دارد. و خب، ما واقعاً مشتاق بازی هستیم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که در این بازی ویژه یک شب تاریخی بسازم.»

گریزمان اشاره کرد که انتقال حس دربی به بازیکنان جدید سخت بوده و افزود که آنها خودشان این حس را در طول بازی تجربه خواهند کرد. او گفت:«خب، فکر می‌کنم توضیح آن خیلی سخت است. فکر می‌کنم در لحظه بازی و در طول مسابقه متوجه آن خواهند شد و جو متفاوت را حس خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم تا شب بزرگی داشته باشیم.»

در نهایت، این بازیکن، درباره توصیه‌های فرناندو تورس به او گفت:«به یاد دارم زمانی که فرناندو تورس به تیم آمد، از او مشورت خواستم و او همیشه به من می‌گفت:«تا زمانی که همه توانت را برای اتلتیکو مادرید بدهی، فرقی نمی‌کند گل بزنی یا نه. اگر ببینند که برای هر توپ، هر دقیقه و هر ثانیه می‌جنگی، هواداران صد درصد پشتت خواهند بود و تا روزی که از تیم بروی، از تو حمایت خواهند کرد.»

وعده گریزمان: در مقابل رئال شبی تاریخی می‌سازیم 2