پنج‌شنبه 14 تیر 1403

وقت جشن است، آنها به خانه می‌روند نه ما / دشان: وقتی لبخند کولو موآنی را می‌بینم کیف می‌کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وقت جشن است، آنها به خانه می‌روند نه ما / دشان: وقتی لبخند کولو موآنی را می‌بینم کیف می‌کنم!

تیم ملی فرانسه با ارائه عملکردی که برای یک مدعی قهرمانی راضی‌کننده نبود موفق شد با یک گل به خودی در دقایق پایانی بلژیک را شکست داده و راهی یک‌چهارم نهایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان در پایان بازی از نتیجه بسیار خوشحال بود هر چند اعتراف کرد که بازی هیجان‌انگیز نبوده و عملکرد خوبی از هر دو تیم مشاهده نشده است.

سرمربی فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا از این بازی خوشحال است گفت:" بله، خیلی زیبا است. ما در یک بازی بزرگ مقابل یک تیم خوب قرار گرفتیم. بازی خیلی نزدیک بود با اینکه ما از نظر مالکیت توپ و خلق فرصت به مراتب بهتر عمل کردیم ولی در طول مسابقه می‌توانم این را بگویم که بازی نزدیکی بود. کولو در نهایت کار را در‌آورد، به زیبایی. برایش خوشحالم".

دشان در ادامه گفت فارغ از عملکرد و محتوای مسابقه از صعود تیمش خوشحال است و با بازیکنانش جشن خواهد گرفت. او گفت:" ما موقعیت‌های شوتزنی زیادی داشتیم که متاسفانه اکثر شوت‌هایمان در چارچوب نبود. این البته به کیفیت حریفی که مقابل‌مان ایستاده بود هم برمی‌گشت. باید از این برد لذت ببریم و فعلا وقت جشن گرفتن است. نباید این پیروزی را کم‌اهمیت جلوه بدهیم. ما حالا در یک‌چهارم هستیم و آنها به خانه برمی‌گردند".

سرمربی فرانسه در ادامه صحبتهایش بار دیگر به ستایش رندال کولو موآنی پرداخت که گل به خودی یان فرتونگن با شوت او اتفاق افتاد. دشان گفت:" من هیچوقت به رندال شک نداشتم. او کیفیت لازم برای گلزنی به هر حریفی را دارد. خیلی برای کولو خوشحالم. او اینجا است و منتظر می‌ماند تا هر وقت کادر فنی صلاح دید به میدان برود و تیم را نجات بدهد. وقتی می‌بینم در پایان بازی چه لبخند زیبایی دارد واقعا کیف می‌کنم".

وقت جشن است، آنها به خانه می‌روند نه ما / دشان: وقتی لبخند کولو موآنی را می‌بینم کیف می‌کنم! 2
وقت جشن است، آنها به خانه می‌روند نه ما / دشان: وقتی لبخند کولو موآنی را می‌بینم کیف می‌کنم! 3