یک‌شنبه 6 آبان 1403

ویتور روکه:/ رویای من بازی در بارساست، بهترین باشگاه دنیا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ویتور روکه:/ رویای من بازی در بارساست، بهترین باشگاه دنیا!

ویتور روکه در گفتگوی جدیدش بارسلونا را بهترین باشگاه جهان دانست و اعلام کرد نمی‌تواند برای بازی در کنار روبرت لواندوفسکی صبر کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته انتقال ویتور روکه به بارسلونا قطعی شد و این بازیکن برای نهایی کردن قراردادش وارد بارسلونا شده است. او در چند مصاحبه و گفتگوی جدید اشتیاقش برای بازی در بارسلونا را نشان داده و حالا در جدیدترین صحبت‌هایش باز هم از علاقه زیادش برای بازی در لباس آبی‌اناری‌ها صحبت کرده است.

حس و حال کنونی‌ات؟ من از همه چیزهایی که اخیراً در زندگی ام اتفاق افتاده بسیار خوشحالم. من آماده‌ام که در بارسلونا به چیزهای زیادی دست پیدا کنم، یاد بگیرم و لذت ببرم.

اشتیاق برای بازی در بارسا؟ در تمام این مدت من با یک مربی شخصی کار کرده‌ام تا کاملا آماده بازی برای بارسا باشم. من برای بازی کنار لواندوفسکی و رافینیا بسیار هیجان‌زده هستم. این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

رویای بودن در بارسلونا؟ ابتدا باور نمی‌کردم که بارسا من را بخواهد. بعد از آن با پدرم صحبت کردم و موضوع تایید شد. من تمام عمرم هوادار بارسا بودم و این تیم تنها گزینه من در اروپا بود. رویای من به حقیقت پیوست. بارسا بهترین باشگاه دنیاست. رویای من همیشه این بوده که اینجا بازی کنم. الگوهای من مانند روماریو و نیمار اینجا تاریخ‌ساز شدند. دفاع از این پیراهن خوشحال‌کننده خواهد بود.

صحبت با نمایندگان بارسا؟ ژاوی و دکو قبل از امضای قرارداد با من صحبت کردند. آنها به عنوان نمایندگان تیم این کار را نکردند، بلکه به عنوان دوست این کار را انجام دادند. من از آنها بسیار سپاسگزارم، آنها همیشه مایلند در هر کاری به من کمک کنند.

ویتور روکه:/ رویای من بازی در بارساست، بهترین باشگاه دنیا! 2
ویتور روکه:/ رویای من بازی در بارساست، بهترین باشگاه دنیا! 3
ویتور روکه:/ رویای من بازی در بارساست، بهترین باشگاه دنیا! 4