یک‌شنبه 8 مهر 1403

ویسنته مورنو: / بردن بارسا و رئال یعنی گذراندن شب جادویی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ویسنته مورنو: / بردن بارسا و رئال یعنی گذراندن شب جادویی!

ویسنته مورنو، سرمربی اوساسونا، برتری مقابل تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید را مساوی با گذراندن یک شب جادویی می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از باورنکردنی ترین نتایج این هفته مسابقات فوتبال اروپا در هفته هشتم رقابت های لالیگا رخ داد و اوساسونا با نتیجه پرگل 4-2 از سد بارسلونا گذشت تا نخستین باخت شاگردان هانسی فلیک بعد از هفت برد متوالی رقم بخورد.

ویسنته مورنو سرمربی اوساسونا بعد از برد شیرین تیمش در کنفرانس خبری گفت:" شب خیلی خاصی بود. بازی در استادیوم خانگی ما همیشه خاص و شیرین است. راستش را بخواهید ارتباط عاطفی شدید بین اعضای تیم و هواداران، احساس هم خانواده بودن را به ما تزریق کرد و این دلیلی شد تا پیروزی مقابل بارسلونا آسان شود.

وقتی بتوانید از سد تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید بگذرید، که من قبلا هم تجربه‌اش را داشتم یعنی یک شب جادویی را پشت سر گذاشتید. چه در حمله و چه در دفاع امروز عالی ظاهر شدیم. بازیکنانم کیفیت بالایی دارند و این را با زدن چهار گل به بارسلونا به خوبی نشان دادند."

مورنو در مورد حمایت پرشور هواداران اوساسونا اضافه کرد:" این همان مسابقه ای بود که روزی رویایش را در این ورزشگاه داشتم. بازی در ال سادار یک امتیاز مثبت دارد و آن‌هم حضور پرشور هواداران است. خیلی وقت بود که بارسلونا را در خانه شکست نداده بودیم و حالا به این مهم دست یافتیم. اکنون به خانه می‌رویم و تنها دو ساعت به شادی می‌پردازیم چرا که باید به سرعت برای بازی مقابل ختافه آماده شویم."