شنبه 15 اردیبهشت 1403

ویلا به دنبال خلق یک فرگوسن جدید / رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ویلا به دنبال خلق یک فرگوسن جدید / رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

باشگاه استون‌ویلا رسما اعلام کرد قرارداد سرمربی‌اش اونای امری را تا سال 2027 تمدید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، استون‌ویلا بعد از پیشرفت خارق‌العاده این تیم در هیجده ماه گذشته امروز پاسخ تلاش‌های معمار این پیشرفت، اونای امری را داد و قرارداد او را تا سال 2027 تمدید کرد.

تیمی که اونای امری ساخته در حال حاضر در آستانه صعود به چمپیونزلیگ قرار دارد. در قرارداد قبلی او با ویلا که تا سال 2026 اعتبار داشت یک بند تمدید خودکار یک ساله گنجانده شده بود و باشگاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بند تمدید یک ساله امری را فعال کرده است.

این خبر بدی برای بایرن مونیخ است که در روزهای گذشته به ادعای رسانه‌های آلمانی به این نتیجه رسیده بود که امری جانشین مناسبی برای توماس توخل خواهد بود.

در بیانیه استون‌ویلا چنین آمده است:" با خوشحالی اعلام می‌کنیم که سرمربی ما اونای امری برای تمدید قراردادش تا سال 2027 موافقت کرد. این مربی اسپانیایی که از اکتبر 2022 هدایت ویلا را بر عهده گرفت باشگاه را به شکل مثبت تغییر داده و محبوب همه هواداران شده است. اونا امری بعد از بیش از یک دهه موفق شد استون ویلا را به رقابتهای اروپایی برساند و امسال هم تیم در آستانه صعود به لیگ قهرمانان قرار دارد".

اونای امری بعد از تمدید قرارداد با استون‌ویلا گفت:" من و هواداران ویلا رابطه‌ای عالی داریم و از حضور همدیگر لذت می‌بریم. من از کار کردن با مالکان و مدیران باشگاه و این گروه بی‌نظیر از بازیکن‌ها بی‌نهایت خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم. من و مدیران ورزشی استون‌ویلا با مالکان ذهنیت مشترکی داریم و همه ابزارهای لازم برای موفقیت تیم فوتبال در اختیار ما است".

ویلا به دنبال خلق یک فرگوسن جدید / رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد 2