چهارشنبه 13 تیر 1403

ویلیامز بر عشقش به بیلبائو تاکید کرد / حرکت نمادین نیکو: کار سختی داری آقای لاپورتا (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ویلیامز بر عشقش به بیلبائو تاکید کرد / حرکت نمادین نیکو: کار سختی داری آقای لاپورتا (عکس)

نیکو ویلیامز، مهاجم اسپانیا، دیشب بعد از درخشش مقابل گرجستان یکی از هواداران باشگاهش اتلتیک بیلبائو را فراموش نکرد تا بیش از پیش محبوب بیلبائو شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در اسپانیا شایعاتی گسترده درباره انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا در همین تابستان منتشر شده است اما این ستاره اسپانیایی دیشب بعد از پیروزی لاروخا مقابل گرجستان در به در به دنبال یک هوادار اتلتیک بیلبائو می‌گشت تا مطمئن شود خواسته او برای به دست آوردن پیراهنش را اجابت خواهد کرد.

کاملا مشخص بود که نیکو ویلیامز در طول مسابقه این هوادار بیلبائو را شناسایی کرده. هواداری که با به دست گرفتن یک پلاکارد از نیکو خواسته بود پیراهنش را بعد از بازی به او بدهد. این حرکت ستاره اسپانیا برای این بود که مشخص شود نیکو ویلیامز برای باشگاه خود و هوادارانش چه ارزش و احترامی قائل است.

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد درحالیکه دیگر ستاره‌های لاروخا در مرکز میدان در حال خوش و بش کردن و شوخی و خنده بودند نیکو ویلیامز به سمت سکوهای سرخپوش رفت و دنبال هواداری گشت که پیراهنش را درخواست کرده بود.

این هوادار وقتی اشاره ویلیامز را دید خودش را به ردیف اول تماشاچی‌ها رساند. نیکو ویلیامز که پیراهنش را آماده کرده بود حاضر نبود پیراهن را پرتاب کند چون او می‌خواست مطمئن بشود که پیراهن دقیقا به دست آن هوادار بیلبائو خواهد رسید.

با این ابراز وفاداری نمادین نیکو ویلیامز به اتلتیک بیلبائو، بارسا و خوان لاپورتا کاری دشوارتر در پیش خواهند داشت. باید دید آیا لاپورتا می‌تواند رویای تابستانی هواداران بارسا را به واقعیت تبدیل کرده و فصل آینده تیمی با زوج درخشان لامینه یامال و نیکو ویلیامز را به میدان بفرستد؟

ویلیامز بر عشقش به بیلبائو تاکید کرد / حرکت نمادین نیکو: کار سختی داری آقای لاپورتا (عکس) 2