یک‌شنبه 1 مهر 1403

وینسیوس امشب به تاج و تخت رئال می‌رسد؟/ ستاره برزیلی و یک قدم فاصله تا جایگاه بلند رونالدو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وینسیوس امشب به تاج و تخت رئال می‌رسد؟/ ستاره برزیلی و یک قدم فاصله تا جایگاه بلند رونالدو

وینیسیوس جونیور امشب فرصت دارد تا از طرف هواداران رئال به عنوان جانشین بر حق کریستیانو رونالدو دیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 بعد از فتح سیزدهمین جام قهرمانی چمپیونزلیگ برای رئال مادرید راهی یوونتوس شد و همه منتظر بودند ببینند چه کسی جای خالی کریستیانو را پر خواهد کرد.

همان تابستان وینیسیوس جونیور با امیدهای زیاد به رئال آمد ولی این جوان برزیلی برای خو کردن به شرایط رئال مادرید به زمان نیاز داشت. کم کم رئالی‌ها متوجه شدند این ستاره برزیلی شباهت‌های زیادی به اسطوره‌شان کریستیانو دارد.

وینی امشب امید اول رئال مادرید برای گلزنی به دورتموند و بالای سر بردن پانزدهمین جام قهرمانی اروپا است. اگر او در این راه موفق شود بدون شک اکثریت قریب به اتفاق رئالی‌ها وینیسیوس را جانشین برحق رونالدو خواهند دانست.

وقتی ادن هازارد رئال را ترک کرد و وینی به جای پیراهن شماره 20 خود پیراهن شماره 7 تاریخی کریستیانو را به تن کرد می‌دانست که پوشیدن این شماره بار سنگینی روی دوش او خواهد انداخت.

وینیسیوس تا اینجا موفق شد تا حد زیادی همه انتظارات را برآورده کند. او امشب یک قدم تا رسیدن به مقام اسطوره‌ای در رئال مادرید فاصله دارد. وینی می‌تواند به جایگاه اسطوره‌ای برسد که بارها گفته همیشه الگوی فوتبالی‌اش بوده است. وینیسیوس اخیرا درباره رونالدو گفت:" خیلی خوشحالم و مفتخرم که می‌توانم این شماره را بپوشم. من از وقتی یادم می‌آید از کریستیانو الگو می‌گرفتم. همه بازی‌هایش را نگاه می‌کردم و دوستش داشتم چون او نماد این باشگاه بود. کریستیانو الگوی بزرگ من است".

وینسیوس امشب به تاج و تخت رئال می‌رسد؟/ ستاره برزیلی و یک قدم فاصله تا جایگاه بلند رونالدو 2