شنبه 21 مهر 1403

وینیسیوس:/ آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وینیسیوس:/ آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در هفته دوم لالیگا 1-4 سلتا را در ورزشگاه بالائیدوس شکست دهد. ستاره این بازی لوکا مودریچ بود که یک گل زد و یک پاس گل هم به وینیسیوس دارد. با پاس او پای ستاره برزیلی رئال هم به گلزنی باز شد و یک گل زیبا به ثمر رساند. وینیسیوس در مصاف تک به تک با دروازه بان، او را از پیش بر برداشت و توانست گلزنی کند.

وینیسیوس در پایان بازی گفت:«اعتماد به نفس بالایی داشتیم و با تمرکز کامل وارد زمین شدیم. بازی در زمین سلتا همیشه دشوار است ولی به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم. آنچلوتی برای این بازی برنامه خاصی داشت و خوشحالم که توانستیم آن را به خوبی اجرا کنیم. سلتا در حضور هوادارانش همیشه خوب بازی می کند و پیروزی مهمی کسب کردیم. به خاطر گلی که زدم نیز خوشحالم ولی از پیروزی تیم خوشحال‌ترم.»

وینیسیوس در ادامه گفت:«نقش آنچلوتی در موفقیت های رئال انکارنشدنی است. رئال ترکیبی است از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان و آینده‌دار. او زمانی که نیاز باشد، عصبانی می شود و از جوانان تیم انتقاد می کند ولی می داند که چه زمانی هم به آنها روحیه بدهد. آنچلوتی باعث پیشرفت من و همه بازیکنان شده است. هنوز بازیکن کاملی نیستم و چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرم. می توانم بهتر از اینها شوم.»

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال، نیز گفت:«این یک پیروزی مهم در زمینی دشوار بود. نیمه دوم بهتر شدیم و اجازه ندادیم سلتا بازی خودش را انجام دهد. به خوبی فضاهای خالی را پیدا می کردیم و از شانس‌های مان نیز خوب استفاده کردیم.»

والورده در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:«خیلی دوست دارم گل بزنم و این بار شانس هم با من بود. اگر فرصت نصیبم شود، شوت می زنم و خوشحالم که توپ این بار وارد دروازه شد. ابتدا برای شوتزنی تردید داشتم ولی در نهایت بهترین تصمیم را گرفتم.»

وینیسیوس:/ آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم 2
وینیسیوس:/ آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم 3