یک‌شنبه 18 شهریور 1403

ویکتور خوشحال و خندان با ما تمرین می‌کند / کونته و رد یک شایعه: اوسیمن به ناپولی فشار نمی‌آورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ویکتور خوشحال و خندان با ما تمرین می‌کند / کونته و رد یک شایعه: اوسیمن به ناپولی فشار نمی‌آورد!

آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی، درباره ستاره تیمش ویکتور اوسیمن صحبت کرد و گفت او با خوشحالی در تمرین‌های پیش‌فصل حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی، که دیروز اولین جلسه تمرین خود با بازیکنان ناپولی را برگزار کرد امروز در دی‌مارو، محل برگزاری اردوی پیش‌فصل تیم، در یک نشست خبری شرکت کرد.

درحالیکه به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ستاره‌های فصل گذشته ناپولی، ویکتور اوسیمن، در آستانه جدایی قرار دارد و راهی پاری سن ژرمن خواهد شد، کونته در این نشست خبری درباره او صحبت کرد و با اینکه گفت نمی‌داند در نهایت آینده اوسیمن چه خواهد شد ولی او در هر صورت از بازی کردن مهاجم نیجریه‌ای در تیمش خوشحال خواهد شد.

کونته در این نشست خبری به خبرنگاران گفت: "وقتی من به ناپولی پیوستم قرارم با مدیران باشگاه این بود که در هر صورت اولویت ما ناپولی باشد و فعلا که فاز اول را شروع کرده‌ایم همینطور عمل کرده‌ایم. باشگاه و بازیکنان ذهنیت من را متوجه شده اند و این برای تیم خیلی خوب است چون ما در حال حاضر از همه یک قدم جلوتر هستیم".

سرمربی جدید ناپولی درباره شایعات درباره آینده اوسیمن گفت: " ویکتور یک فوتبالیست حرفه‌ای فوق‌العاده است، بازیکنی بی‌نظیر. من با ویکتور صحبت کرده‌ام و او خوب می‌داند که این شایعات نظر من را درباره‌اش عوض نخواهد کرد. اوسیمن از دید من بازیکن ناپولی است و حتی اگر فعلا ندانیم در نهایت درباره او چه اتفاقی خواهد افتاد تا زمانی که او اینجا است مثل یک بازیکن ناپولی با او رفتار خواهیم کرد".

کونته در پاسخ به این سوال که آیا اوسیمن به ناپولی فشار می‌آورد که اجازه انتقال به پاری سن ژرمن به او داده شود گفت: "تا جایی که من می‌دانم او شاد و خندان است. ما در حال حاضر در حال تمرین پیش‌فصل هستیم و روحیه بازیکنان برایم خیلی اهمیت دارد. او خوب تمرین می‌کند و با من و هم‌تیمی‌هایش رابطه خیلی خوبی دارد".

ویکتور خوشحال و خندان با ما تمرین می‌کند / کونته و رد یک شایعه: اوسیمن به ناپولی فشار نمی‌آورد! 2