جمعه 30 شهریور 1403

پابلو توره به جای فرمین لوپز مصدوم / یک الماس دیگر از لاماسیا در تیم ملی اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پابلو توره به جای فرمین لوپز مصدوم / یک الماس دیگر از لاماسیا در تیم ملی اسپانیا

بعد از مصدوم شدن فرمین لوپز فدراسیون فوتبال اسپانیا به جای او یکی دیگر از جوان‌های بارسلونا، پابلو توره، را به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت سه ستاره رئال مادرید در اردوی تیم ملی فرانسه امروز سونامی مصدومیت به بارسلونا هم رسید و اعلام شد فرمین لوپز مصدوم شده و قادر به حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا نیست.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در اطلاعیه‌ای مصدومیت فرمین لوپز را تایید کرد و گفت مصدومیت او احتمالا عضلانی است. ستاره بارسا به زودی تستهای پزشکی و ام آر آی را پشت سر می‌گذارد تا شدت دقیق مصدومیت او و زمان بازگشتش به میادین مشخص شود.

تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا دقایقی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به جای فرمین، یک ستاره جوان دیگر از بارسا، پابلو توره، به تیم ملی دعوت شده است.

پابلو توره از محصولات آکادمی لاماسیا است که فصل گذشته توسط ژاوی به خیرونا قرض داده شد. او در شروع تابستان به باشگاهش بارسا برگشت و در دوران پیش‌فصل موفق شد توجه هانسی فلیک را به خود جلب کند.

با اینکه گفته می‌شد علاقه شدید فلیک به این ستاره جوان باعث می‌شود او مثل لامین یامال و کوبارسی در فصل گذشته امسال به تیم اصلی اضافه شود توره در هفته‌های اول فصل چندان به بازی گرفته نشد و تنها در یک مسابقه به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و 7 دقیقه در زمین حضور داشت.

پابلو توره به جای فرمین لوپز مصدوم / یک الماس دیگر از لاماسیا در تیم ملی اسپانیا 2