یک‌شنبه 15 مهر 1403

پاتریس اورا:/ پوگبا داداشمه، باید ببرمش مارسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاتریس اورا:/ پوگبا داداشمه، باید ببرمش مارسی!

پاتریس اورا، بازیکن سابق یوونتوس، امیدوار است پل پوگبا با جدایی از یووه به مارسی برود.

به گزارش"ورزش سه"، پاتریس اورا شانس دیدن دوباره پل پوگبا با پیراهن بیانکونری را بسیار ناچیز می‌داند و هم تیمی سابق خود را تشویق می‌کند تا "ورق را برگرداند".

محرومیت چهار ساله پوگبا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ، پس از اعتراض این بازیکن به حکم دادگاه، به 18 ماه کاهش یافت. به این ترتیب او می‌تواند در مارس 2025 به یوونتوس بازگردد، چون او هنوز با این باشگاه قرارداد دارد.

اورا و پوگبا دوستان صمیمی هستند و در منچستریونایتد و یوونتوس و همچنین برای تیم ملی فرانسه بازی کرده‌اند. اورا 99 درصد مطمئن است که این هافبک دیگر برای بانوی پیر بازی نخواهد کرد و علاقه دارد که در فرانسه بازی کند.

پوگبا به آر‌اِم‌سی اسپورت گفت: "همین سه هفته پیش همراه پل بودم. او خیلی مطمئن بود. مجازات اولیه سخت بود و عدالت اجرا شده است. پل برای من مانند یک برادر کوچک است. خیلی او را دوستش دارم.

او دوباره به زمین بازی برمی‌گردد و می‌تواند دوباره تمرین کند. فکر می‌کنم پل با یوونتوس ادامه نخواهد داد. او باید ورق را برگرداند. من با مهدی بن‌عطیه (مدیر ورزشی مارسی) تماس خواهم گرفت تا با پل تماس تلفنی برقرار کند، چون درهای این باشگاه به روی او باز است."

پاتریس اورا:/ پوگبا داداشمه، باید ببرمش مارسی! 2
پاتریس اورا:/ پوگبا داداشمه، باید ببرمش مارسی! 3