چهارشنبه 13 تیر 1403

پاداش قهرمانی به کنار / بلژیک برای بردن امباپه چند میلیون پول می‌دهد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاداش قهرمانی به کنار / بلژیک برای بردن امباپه چند میلیون پول می‌دهد!

انگار انتقام بزرگ انگیزه کافی نبود چون پول زیادی هم در انتظار بلژیکی‌هاست.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دوسلدورف، تیم ملی بلژیک می‌خواهد با پیروزی مقابل فرانسه و کیلیان امباپه به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی اروپا برسد. این انتقام بزرگی برای شکست آنها در نیمه نهایی (0-1) جام جهانی 2018 خواهد بود. اما علاوه بر شهرت و افتخار، پای حدود 4.3 میلیون یورو پاداش هم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی در میان است

بازیکنان برجسته تیم مثل کاپیتان کوین دی بروینه قبل از مسابقات این مبلغ را با اتحادیه بلژیک مذاکره کردند و بین تیم 25 نفره تقسیم شدند. میانگین 172000 یورو برای هر بازیکن.

اگر شیاطین سرخ عنوان قهرمانی اروپا را کسب کنند، هر کدام 435000 یوروی دیگر دریافت می کنند. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، بلژیک ابتدا باید فرانسوی امباپه را از سر راه بردارد.

دومنیکو تدسکو، مربی بلژیک، در مورد این بازی گفت: «ما باید با اعتماد به نفس زیادی شروع کنیم و ما به خودمان ایمان داریم. ما باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم و این کار را خواهیم کرد. همه توانی که داریم را برای 90 یا 120 دقیقه و حتی بیشتر باید در زمین بگذاریم. این تیم واقعاً می خواهد صعود کند. ما برای هر سناریویی آماده خواهیم بود.»

پاداش قهرمانی به کنار / بلژیک برای بردن امباپه چند میلیون پول می‌دهد! 2