شنبه 31 شهریور 1403

پارسال تمام شد، باید از صفر شروع کنیم / شوک ژابی در اولین نشست: بایرن مدعی اول است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پارسال تمام شد، باید از صفر شروع کنیم / شوک ژابی در اولین نشست: بایرن مدعی اول است!

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، در نشست خبری اولین بازی فصل هواداران را شگفت‌زده کرد و گفت بایرن مونیخ امسال مدعی اصلی قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن با سرمربی کاریزماتیکش ژابی آلونسو فصل گذشته دست به کاری بزرگ و تاریخی زد. لورکوزن با حضور مقتدر او روی نیمکت به روند طولانی سروری بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان پایان داد و قهرمان بوندس‌لیگا شد.

با اینکه ژابی نتوانست در اروپا به قهرمانی برسد و جام لیگ اروپا را به آتالانتا واگذار کرد ولی شاگردان او در جام حذفی آلمان هم قهرمان شده و چند روز پیش سوپرجام آلمان را هم به دست آوردند تا فصل را با سه گانه به پایان برسانند.

ژابی آلونسو و تیمش فردا باید فصل جدید را با بازی خارج از خانه مقابل مونشن گلادباخ آغاز کنند. در نشست خبری این مسابقه ژابی تصمیم گرفت بار سنگین انتظارها را از روی تیمش بردارد و درحالیکه خبرنگاران شگفت‌زده شده بودند گفت مدعی اصلی قهرمانی در این فصل بایرن مونیخ است و نه لورکوزن.

آلونسو در نشست خبری بازی فردا مقابل مونشن‌گلادباخ گفت:" برای اینکه دائما نپرسید که مدعی اصلی قهرمانی کدام تیم است بگذارید همین اول بگویم. برای من روشن است که مدعی اصلی قهرمانی در این فصل بایرن مونیخ است".

سرمربی لورکوزن در ادامه صحبت‌هایش گفت که تیمش چه هدفی دارد:" هدف ما در لورکوزن در این فصل این است که در پایان فصل بین چهار تیم اول باشیم. این حرف من واقع‌گرایانه است. ما تیم خوبی داریم و از اسکواد کاملا راضی هستیم ولی ما واقع‌گرا هم هستیم".

وقتی به ژابی یادآوری شد که فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به قهرمانی رسیده، این کار را بدون شکست انجام داده و به سلطه یازده ساله بایرن بر بوندس‌لیگا پایان داده، آلونسو در پاسخ گفت:" این متعلق به گذشته است. فصل گذشته واقعا عالی بود. ولی حالا در شروع یک فصل جدید هستیم و باید از صفر شروع کنیم. باید هر کاری که پارسال کردیم را دوباره انجام بدهیم. باید از اولین بازی تک تک امتیاز بگیریم و جمع کنیم و البته با عملکرد خوب چرا که تا زمانی که خوب بازی نکنید امتیاز هم نمی‌گیرید. می‌دانیم که همه بازی‌ها دشوارند و بازی فردا مقابل گلادباخ همینطور".

ژابی در پاسخ به اینکه کدام بازیکنانش را برای بازی فردا در اختیار ندارد گفت:" همه در خدمت تیم هستند به جز یک استثنا. ازکیل پالاسیوس از ناحیه زانو مصدوم شده و تنها او نمی‌تواند به میدان برود".

پارسال تمام شد، باید از صفر شروع کنیم / شوک ژابی در اولین نشست: بایرن مدعی اول است! 2