شنبه 12 خرداد 1403

پاریس قبول می‌کند؟/ رئال در انتظار چراغ سبز PSG برای معارفه تاریخی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاریس قبول می‌کند؟/ رئال در انتظار چراغ سبز PSG برای معارفه تاریخی

برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه قبل از یورو 2024 منوط به کسب اجازه از پی اس جی است و مشخص نیست چراغ سبز دریافت کند.

به گزارش "ورزش سه"، توافق رئال مادرید و امباپه نهایی شده و تنها چیزی که مانده، اعلام رسمی امضای قرارداد او است و اینجاست که یک آشفتگی بزرگ به وجود می‌آید. رئال مادرید می‌خواهد این انتقال را اعلام کند و بازیکن را در هفته اول ژوئن معرفی کند. معارفه‌ای بعد از فینال لیگ قهرمانان و قبل از برگزاری جام ملت‌های اروپا ولی این کار آسانی نیست.

امباپه تا 30 ژوئن بازیکن پاری سن ژرمن است و رئال مادرید باید برای معارفه این مهاجم از باشگاه فرانسوی اجازه بگیرد اما با در نظر گرفتن روابط بسیار بد بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن، اصلا کار راحتی نیست.

اگر پاری سن ژرمن تایید نکند، معارفه امباپه بعد از یورو 2024 خواهد بود، چیزی که رئال مادرید می‌خواهد از آن اجتناب کند، زیرا تمایل آنها این است که او به عنوان بازیکن رئال مادرید در رویداد اروپایی شرکت کند. باشگاه اعتماد دارد که همه اینها حل می‌شود، اما اگر مجبور شود امباپه را در ماه جولای معرفی کند، تا آن زمان صبر می‌کند.

رئال مادرید همچنین باید با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق برسد زیرا امباپه در هفته اول ژوئن باید به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شود. فرانسه در 5 ژوئن در متز مقابل لوکزامبورگ و نهم همان ماه در بوردو مقابل کانادا بازی دارد. با این حال، رئال مادرید معتقد است که امباپه برای ترک اردوی تمرینی در یکی از روزهای استراحت و سفر به مادرید به مشکلی برخورد نخواهد کرد.

در هر صورت رئال مادرید منتظر تصمیم پاری سن ژرمن برای معرفی امباپه به سبکی ویژه و باشکوه است. تاریخ معارفه نیز همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

پاریس قبول می‌کند؟/ رئال در انتظار چراغ سبز PSG برای معارفه تاریخی 2