دوشنبه 2 مهر 1403

پاستوره:/ پاریس بدون نیمار و مسی را دوست دارم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاستوره:/ پاریس بدون نیمار و مسی را دوست دارم!

خاویر پاستوره، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، امیدوار است این تیم فرانسوی در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان برنده شود.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم میلان روز چهارشنبه در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

با گذشت دو هفته از دور گروهی این رقابت‌ها، میلان و پاری سن ژرمن در گروه مرگ یک امتیاز تفاوت دارند. پی‌اس‌جی 3 امتیازی است و میلان هم با دو تساوی در رده سوم 2 امتیازی است.

خاویر پاستوره، بازیکن سابق پاری سن ژرمن که بین سال‌های 2001 تا 2018 در این باشگاه حضور داشت درباره این بازی گفت: "پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس تلاش خواهد کرد تا این مسابقه را ببرد، در حالی که من معتقدم میلان مانند یک تیم ایتالیایی رقابت خواهد کرد. به این دلیل می‌گویم که تعداد زیادی از بازیکنان سرعتی در میلان حضور دارند و تفاوت را ایجاد خواهند کرد. هر دو خوب بازی می‌کنند، امیدوارم بازی خوبی باشد. من از پی‌اس‌جی حمایت خواهم کرد."

وضعیت پاری سن ژرمن در فصل جاری؟

من یک پاری سن ژرمن بسیار تغییریافته را می‌بینم. بدون لیونل مسی، نیمار و مارکو وراتی که همیشه تفاوت را در آنجا ایجاد کرده‌اند و همچنین سرخیو راموس که به خصوص در سال دوم کمک زیادی کرد، آن‌ها بازیکنان زیادی را از دست داده‌اند. بازیکنان جوان قوی زیادی آمده‌اند که من واقعاً آن‌ها را دوست دارم. آن‌ها باید کمی همدیگر را بیشتر بشناسند. امیدوارم آن‌ها بتوانند در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشند.

پاستوره:/ پاریس بدون نیمار و مسی را دوست دارم! 2