یک‌شنبه 17 تیر 1403

پاسخ اسپانیایی‌ها به اظهارات لمان: حرف‌های بی‌ارزش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ اسپانیایی‌ها به اظهارات لمان: حرف‌های بی‌ارزش!

لامینه یامال و آیمریک لاپورت، بازیکنان تیم ملی اسپانیا، به اظهارات ینس لمان علیه این تیم، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی اسپانیا به اظهارات جنجالی ینس لمان، که گفته بود اسپانیا تیمی کوچک و کم تجربه است، پاسخ دادند.

لمن گفته بود: «اسپانیا تیم کوچک و کم تجربه‌ای است. اساساً مانند یک تیم جوانان. میانگین قدی کوتاهی دارند و می‌توان گفت حتی شبیه به تیم نوجوانان هستند. فکر نمی‌کنم کار خیلی دشواری برای صعود داشته باشیم. اگر مثل همیشه بازی کنیم، با حمایت هواداران خودمان را در نیمه نهایی می‌بینم.»

پس از این اظهارات، رسانه‌ها و افراد زیادی علیه لمان و اظهاراتش صحبت کرد و در جدیدترین مورد، دو بازیکن تیم ملی اسپانیا نیز به صحبت‌های او واکنش نشان دادند.

لامینه یامال، بازیکن جوان اسپانیا، در واکنش به این اظهارات گفت: «این نظر اوست، چه چیزی می‌خواهد بگوید؟ او آلمانی است. این یک تلاش برای جنگ روانی با ماست. ما به هیچ‌کس گوش نمی‌دهیم، ما روی زمین نشان خواهیم داد که چه هستیم. این صحبت‌ها بیشتر به ما کمک می‌کند تا به آلمان. اما بهترین چیز این است که روز جمعه نشان دهیم که آیا ما کوچک و کم تجربه هستیم یا نه.»

آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیا، نیز در واکنش به این صحبت‌ها گفت: «ما در رختکن در مورد آن صحبت نکرده‌ایم. این حرف‌ها ما را ناراحت نمی‌کند، ارزش زیادی ندارند و فکر می‌کنم حتی به نفع ماست. این یعنی اگر آن‌ها را شکست دهیم، او مجبور خواهد شد سکوت کند. این مسئله بزرگی نیست.»

پاسخ اسپانیایی‌ها به اظهارات لمان: حرف‌های بی‌ارزش! 2