چهارشنبه 4 مهر 1403

پاسخ امباپه به الخلیفی: به همین خیال باش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ امباپه به الخلیفی: به همین خیال باش!

کیلیان امباپه قرار ملاقات با ناصر الخلیفی را رد کرده و حاضر به دیدار با رئیس پاری سن ژرمن نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، این دوشنبه، 31 جولای، روز سرنوشت ساز کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن خواهد بود.

ماجرای امباپه و پاری سن ژرمن از آخرین اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه شروع شد. امباپه نامه ای به باشگاه ارسال کرد و تصمیم خود را برای عدم تمدید قراردادش پس از ژوئن 2024 اعلام کرد.

به این ترتیب، از آنجایی که باشگاه قصد ندارد این بازیکن را به راحتی از دست بدهند، به او مهلت دادند که تا پایان ماه جولای وضعیت آینده‌اش را مشخص کند.

چند ساعت قبل از پایان این مهلت تعیین شده، رسانه RMC اسپورت گزارش می‌دهد که تلاش باشگاه و الخلیفی برای مذاکره با امباپه، با مخالفت این بازیکن مواجه شده است.

این رسانه در گزارشش تایید کرده که باشگاه درخواست مذاکره و دیدار با امباپه را به صورت رسمی به دست بازیکن رسانده اما او حاضر نشده با الخلیفی ملاقات کند.

این تلاش ناموفق خشم سران قطری را نیز برانگیخته و آن‌ها معتقدند که امباپه از الان برای انتقال در تابستان سال آینده به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسیده است.

رد پیشنهاد مذاکره از سوی امباپه منطقی به نظر می‌رسد. او تصمیم دارد تنها یک فصل دیگر در پاریس بماند و سپس به رئال برود. او از تور پیش فصل در آسیا خط خورده بود و رابطه صمیمانه‌ای که از قبل با مدیران باشگاه پاریسی داشته کاملا بهم خورده است.

پاسخ امباپه به الخلیفی: به همین خیال باش! 2
پاسخ امباپه به الخلیفی: به همین خیال باش! 3